تنها اشتباه کلوپ از دید رونی

به گزارش بلاگ پو، فوتبال جهان- مهاجم پیشین منچستریونایتد معتقد است سرمربی کنونی لیورپول تنها مرتکب یک اشتباه شده است.

تنها اشتباه کلوپ از دید رونی

به گزارش خبرنگاران، وین رونی که سال ها پیراهن منچستریونایتد را به تن داشت و بارها مقابل لیورپول بازی کرد، از سرمربی کنونی سرخپوشان مرسی ساید تمجید ویژه ای کرد، کسی که از زمان قبول هدایت لیورپول، این تیم را رفته رفته به روزهای اوجش بازگردانده که اوج درخشش تیم تحت هدایت وی فصل گذشته بود، جایی که به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و تا هفته پایانی لیگ برتر انگلیس هم با منچسترسیتی در کورس قهرمانی بود.

رونی در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد گفت: کلوپ سرمربی ای است که هر بازیکنی تمایل دارد برایش بازی کند. شما می توانید ببینید بازیکنانی که زیرنظر یورگن بازی می کنند، چقدر شادمان هستند. یک بار با کلوپ ملاقات کردم و باید بگویم که او انسان شگفت انگیزی است. تنها اشتباه یورگن این است که برای لیورپول کار می کند، اما باید بگویم که در آنجا پیروز بوده است.

مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس که این فصل 11 گل در 19 بازی برای دی سی یونایتد به ثمر رسانده، اضافه نمود: احترام زیادی برای کلوپ بابت دستاوردهایی که نه تنها در لیورپول بلکه در دورتموند داشته، قائل هستم. به نظر من هنوز سال های خوب در انتظار اوست.

رونی که با منچستریونایتد عناوینی همچون پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در ماه ژوئن 2018 به تیم دی سی یونایتد آمریکا پیوست و فصل گذشته در 21 بازی 12 گل برای این تیم به ثمر رساند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9082

به "تنها اشتباه کلوپ از دید رونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها اشتباه کلوپ از دید رونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید