تهران قهرمان مسابقات کانوپولوی زنان و مردان ایران شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور به مدت چهار روز در دریاچه آزادی و اردوگاه شهید رسولی نوشهر و در دو بخش زنان و مردان برگزار گردید که در سرانجام هر دو بخش تیم تهران بر سکوی نخست ایستاد. در بخش بانوان مسابقات به میزبانی هیأت مازندران و با حضور تیم های خراسان رضوی، فارس، یزد، زنجان، مرکزی، مازندران، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری و البرز در استخر شهید رسولی نوشهر برگزار گردید.

تهران قهرمان مسابقات کانوپولوی زنان و مردان ایران شد

دو تیم تهران و مرکزی در فینال رقابت های بانوان به مصاف هم رفتند و تیم تهران پیروز شد با نتیجه 6 بر صفر مرکزی را از پیش رو بردارد و قهرمان مسابقات گردد. تیم مرکزی هم اسم نایب قهرمانی مسابقات را به دست آورد. ملاقات رده بندی بین تیم میزبان مازندران و البرز برگزار گردید که این ملاقات با نتیجه 14 بر صفر به سود مازندران به انتها رسید و تیم مازندران مقام سوم را از آن خود کرد. تیم البرز هم در رده چهارم جدول رده بندی نهاده شد.

مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی مردان به میزبانی هیأت قایقرانی استان تهران و با حضور 16 تیم کرمانشاه، کردستان، البرز، فارس، یزد، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، خوزستان، مرکزی، مازندران، همدان، تهران، لرستان و اصفهان در دریاچه آزادی برگزار گردید. در رقابت فینال تیم تهران 5 بر 2 کرمانشاه را شکست داد و قهرمان شد و تیم کرمانشاه اسم نایب قهرمانی را از آن خود کرد. در ملاقات رده بندی هم تیم مازندران 10 بر 2 اردبیل را برد تا بر سکوی سومی قرار بگیرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55108

به "تهران قهرمان مسابقات کانوپولوی زنان و مردان ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران قهرمان مسابقات کانوپولوی زنان و مردان ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید