توقف مدافع عنوان قهرمانی، صدر جدول دست به دست شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، از آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر تکواندو قرار بود امروز 12 دیدار برگزار شود که به دلیل نرسیدن پالایشگاه نفت به واسطه شرایط جوی، بازی های این تیم به زمان دیگری موکول شد تا فقط 9 بازی برگزار شود.

توقف مدافع عنوان قهرمانی، صدر جدول دست به دست شد

مهمترین نتیجه این هفته را تیم یزدان رقم زد که پیروز شد شهرداری ورامین را متوقف کند. این تیم از غفلت صدرنشین به خوبی استفاده کرد و یک امتیاز گرفت.

راستین خواجوی، علیرضا نظری، سید محراب عبدالله زاده و مهدی محمدی برای یزدان چهار پیروزی کسب کردند. حسین لطفی، محمد حسن پلنگ افکن، محمد حسین یزدانی و علی نجفی هم مردان پیروز شهرداری بودند،

پیام خانلرخانی که دور رفت برابر پاس قوامین متوقف شده بود ترکیب اصلی خود را با حضور ملی پوشان برای دیدار با این تیم به میدان فرستاد و حریف را 6 بر 2 شکست داد. میرهاشم حسینی، امیر حسین امیدی، حسین لطفی، سروش احمدی، امیرحسین محمدخانلو و محمد حسن پلنگ افکن شش تکواندوکار پیروز شهرداری بودند و نیما مهرعلی و ابوالفضل حاتمیان هم برای پاس دو پیروزی کسب کردند.

در جدول رده بندی تا پایان هفته سوم دور برگشت لوازم خانگی کن با 25 امتیاز به صدر جدول بازگشت .شهرداری ورامین با کسب 25 امتیاز و تقاضل برد انفرادی کمتر در مکان دوم قرار گرفت و پاس قوامین هم با 23 امتیاز خانه سوم جدول را از آن خود کرد.

نتایج بازی های هفته اول دور برگشت:

* فرمانیه3 - لوازم خانگی کن6

* یزدان4 - شهرداری ورامین4

* کانون مهاجر2 - پاس قوامین6

نتایج بازی های هفته دوم دور برگشت:

* کانون مهاجر صفر - دانشگاه آزاد8

* مس کرمان 2- پاس قوامین6

* فرمانیه4 - یزدان4

نتایج بازی های هفته سوم دور برگشت:

* مس کرمان3 - دانشگاه آزاد 5

* پاس قوامین2 - شهرداری ورامین6

* یزدان یک - لوازم خانگی کن 7

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19208

به "توقف مدافع عنوان قهرمانی، صدر جدول دست به دست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف مدافع عنوان قهرمانی، صدر جدول دست به دست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید