تکلیف پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز مردان امروز نهایی می گردد

به گزارش بلاگ پو، مهرداد علی قارداشی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تصمیم کمیته پزشکی فدراسیون تنیس روی میز برای لغو برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ برتر مردان در بازه زمانی 17 تا 20 تیرماه، گفت: تمام اقدامات لازم برای برگزاری این رقابت ها در زمان مقرر را انجام دادیم. مصمم بودیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مسابقات را برگزار کنیم حتی تیم های شرکت کننده تست کرونا هم را انجام دادند اما شرایط حاد ایجاد شده، برنامه فدراسیون را تغییر داد.

تکلیف پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز مردان امروز نهایی می گردد

وی با یادآوری شیوع مجدد ویروس کرونا که باعث اعلام شرایط قرمز در بعضی شهرها شده، اعلام نمود: فدراسیون برای تصمیم گیری قطعی در خصوص برگزار شدن یا نشدن دیدارهای پلی آف از فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله در ورزش استعلام گرفت اما در عین حال برگزاری پلی آف در موعد مقرر را لغو کرد تا بعد از آنالیز های تکمیلی تصمیم نهایی را بگیرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز توضیح داد: قرار است نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی بازدیدی از سالن محل برگزاری مسابقه داشته و نشستی هم با کمیته پزشکی ما داشته باشد تا بتوانیم تصمیم گیری قطعی داشته باشیم. این نشست امروز در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار می گردد.

قارداشی با تاکید بر اینکه تکلیف دیدارهای پلی آف لیگ برتر مردان مشخص نیست، گفت: اینکه زمان جدیدی برای این دیدارها مشخص گردد یا پرونده مسابقات را ببندیم، 50 به 50 است. بعد از نشست امروز در این زمینه به جمع بندی لازم دست پیدا می کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29810

به "تکلیف پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز مردان امروز نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز مردان امروز نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید