هنوز به ماندن در لیگ برتر فوتسال امیدواریم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کرمانشاه کاپیتان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با اشاره به آغاز تمرینات این تیم، گفت: هنوز به ماندن در لیگ برتر فوتسال امیدواریم.

هنوز به ماندن در لیگ برتر فوتسال امیدواریم

حامد ایوانی در گفت و گو با خبرنگاران، شرایط این روزهای تیم شاهین کرمانشاه را خوب توصیف کرد و گفت: از چند روز پیش تمرینات تیم را با حضور بازیکنان اصلی آغاز کرده ایم و در طول هفته چهار جلسه تمرین برگزار می کنیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه بیشتر بازیکنان شاهین بومی کرمانشاه هستند، برای همین بعد از خاتمه رقابت های فصل گذشته لیگ برتر، شاکله اصلی تیم حفظ شده و تغییرات چندانی در آن نداشته ایم.

کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه افزود: علیرغم اینکه در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر جزو دو تیمی بودیم که به لیگ دسته اول سقوط کردیم، اما هنوز ناامید نیستیم و امیدواریم با 16 تیمی شدن لیگ برتر دوباره در این لیگ حضور پیدا کنیم.

این درحالی است که هیات رئیسه سازمان لیگ در روزهای اخیر با 16 تیمی شدن لیگ برتر فوتسال مخالف کرده است.

ایوانی در این باره هم شرح داد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، قرار بر این شده که مسابقات لیگ برتر فوتسال بصورت متمرکز و در دو شهر برگزار شود، لذا اگر تعداد تیم های حاضر در لیگ 14 تیم باشد، در هر شهر باید هفت تیم باهم رقابت کنند که این مسئله برای انجام بازی ها مشکل ساز خواهد شد.

وی شرح داد: در صورتی که رقابت های لیگ برتر در دو شهر برگزار شود، تعداد تیم ها باید به 16 تیم افزایش پیدا کند.

ایوانی در ادامه گفت: حتی اگر حضورمان در رقابت های لیگ برتر منتفی باشد، برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ دسته اول برنامه داریم.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه شاهین برای رفع مسائل مالی که در رقابت های سال گذشته با آن گریبانگیر بود چه تمهیداتی در نظر گرفته، گفت: امسال برای اینکه مانند سال گذشته به مسائل مالی دچار نشویم، از هم اکنون با چند اسپانسر توافق کرده ایم که حامی مالی تیم ما باشند.

کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه تاکید کرد: با وجود حامی مالی می توانیم یک سرمربی خوب جذب کنیم و قرارداد بازیکنان هم به موقع پرداخت شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31280

به "هنوز به ماندن در لیگ برتر فوتسال امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز به ماندن در لیگ برتر فوتسال امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید