تکمیل سالن 5000 نفری زمینه ساز برگزاری مسابقات جهانی در اندیمشک

به گزارش بلاگ پو، مهرزاد اسفندیاری فر در مصاحبه با خبرنگاران با ابراز رضایت از شرایط میزبانی اندیمشک در جام بین المللی کشتی فرنگی تختی مطرح نمود: با تمام توان و آمادگی، کشتی گیران در رقابت های آسیایی حضور پیدا کردند.

تکمیل سالن 5000 نفری زمینه ساز برگزاری مسابقات جهانی در اندیمشک

وی اضافه کرد: جام تختی یک میدان بزرگ برای کسب تجربه کشتی گیران کشور بوده و تیم ملی کشتی فرنگی با شرکت در مسابقات خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می نماید.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران اظهار کرد: تیم ملی پیش از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در تورنمنت ترکیه و جایزه بزرگ مجارستان با تمام توان اعزام می گردد.

وی هدف از حضور در مسابقات جهانی را ثبت بهترین نتایج دانست و گفت: شهرستان اندیمشک با حضور پرشور جوانان علاقه مند به ورزش از ظرفیت لازم برای احداث و تکمیل سالن پنج هزار نفری برخوردار است و آینده روشن در ورزش خواهد داشت.

اسفندیاری فر اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری از سالن پنج هزار نفری و تکمیل و تجهیز آموزشگاه کشتی در شهرستان اندیمشک زیرساخت های لازم برای برگزاری تورنمنت های مختلف جهانی و بین المللی در این شهرستان را فراهم می نماید.

مربی تیم ملی کشتی ایران با اشاره به شور و شوق جوانان اندیمشکی در خلال جام بین المللی تختی در اندیمشک بیان نمود: شهرستان اندیمشک در میزبانی شایسته از جام بین المللی تختی نشان داد که به خوبی توان و ظرفیت مناسب برای برگزاری رقابت های جهانی و بین المللی را دارد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4220

به "تکمیل سالن 5000 نفری زمینه ساز برگزاری مسابقات جهانی در اندیمشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل سالن 5000 نفری زمینه ساز برگزاری مسابقات جهانی در اندیمشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید