تکواندوکاران ایران در روز سوم هم بی طلا ماندند، جوادی به برنز رسید

به گزارش بلاگ پو، در انتها سومین رو تورنمت بین المللی تکواندوی 2018 در شهر ججو کشور کره جنوبی، تکواندوکاران بانوان ایران همچنان بدون طلا ماندند و تنها پریسا جوادی توانست مدال برنز وزن 57- کیلوگرم را کسب کند.

تکواندوکاران ایران در روز سوم هم بی طلا ماندند، جوادی به برنز رسید

به گزارش خبرنگاران، تورنمنت بین المللی تکواندو ججو در کره جنوبی از صبح دیروز (چهارشنبه) 27 تیر 1397 با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی شروع شده و به مدت شش روز پیگیری خواهد شد. تیم ملی بانوان ایران نیز به منظور کسب آمادگی جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، در این مسابقات حضور یافته است.

به این ترتیب از صبح امروز(آدینه) در روز سوم این مسابقات، الهه شیدایی تکواندوکار وزن 53- کیلوگرم و پریسا جوادی نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم ملی بانوان به عنوان نمایندگان ایران در روز سوم مسابقات مقابل رقبای خود به روی شیاپچانگ رفتند که در خاتمه به یک مدال برنز بسنده کردند.

در وزن 57- کیلوگرم، پریسا جوادی در نخستین گام 11 بر 2 دارینا اسپانوا از قزاقستان را شکست داده و به مرحله یک هشتم رسید، او در این مرحله نیز با حساب 12 بر 2 میلانا گولوبوا ازبکستانی را از پیش رو برداشت. جوادی در مرحله یک چهارم نیز 20 بر 0 سیندی وانگ نماینده هنگ کنگ را مغلوب کرد و به مسابقه نیمه نهایی رسید اما در این مرحله، 15 بر 16 مغلوب تی تو هین فام از ویتنام شد و به مدال برنز بسنده کرد. اما در وزن 53- کیلوگرم نیز الهه شیدایی در همان مبارزه نخست با حساب 8 بر 16 نتیجه را به مین ها نماینده کشور میزبان(کره جنوبی) واگذار نموده و از دور رقابت ها کنار رفت.

تا خاتمه مسابقات امروز، تعداد نمایندگان به میدان رفته ایران به چهار تکواندوکار رسید که نتیجه کوشش آنها یک مدال نقره توسط مریم ملکوتی خواه در وزن 46- کیلوگرم و یک مدال برنز توسط پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم است.

اسامی تکواندوکاران حاضر در ترکیب تیم ملی بانوان برای شرکت در این مسابقات به قرار زیر است:

وزن 46- کیلوگرم، مریم ملکوتی خواه

وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی

وزن 53- کیلوگرم، الهه شیدایی

وزن 57- کیلوگرم، پریسا جوادی

وزن 62- کیلوگرم، زهرا شیدایی

وزن 67- کیلوگرم، کیمیا علیزاده

وزن 73- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی

وزن 73+ کیلوگرم، اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل

راهنمایی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی در اختیار دارند. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم و الهه شیدایی در وزن 53- کیلوگرم، دو تکواندوکار حذف شده ایران تا خاتمه مسابقات امروز(آدینه) هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17394

به "تکواندوکاران ایران در روز سوم هم بی طلا ماندند، جوادی به برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکاران ایران در روز سوم هم بی طلا ماندند، جوادی به برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید