ثریا؛ دختری که ایران را شگفت زده کرد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: ثریا آقایی بانوی بدمینتون باز ایران پس از پیروزی در نخستین بازی اش مقابل حریفی از مالدیو در المپیک توکیو که یک برد تاریخی به شمار میرود، گفت: من حریفم را می شناختم و بازی ها یش را بررسی نموده بودم. او و خواهرش دو نفری بازی می نمایند و از برترین های کشور خودشان هستند. بازی خوبی انجام دادم، کلی انگیزه داشتم و همه تلاشم را کردم تا آنچه برایم می ماند کسب نخستین پیروزی در المپیک باشد.

ثریا؛ دختری که ایران را شگفت زده کرد

او با بیان اینکه حریف بعدی اش از چین است و بازی سختی را در پیش دارد گفت:او نفر اول در کشور چین است و رنک هشت جهان را در اختیار دارد. قطعا بازی سختی دارم، اما هدف من معین است، انجام برترین مسابقه با نهایت کوشش. از گروه ما یک نفر صعود می نماید و هر اتفاقی ممکن است در ورزش بیفتد. من یک بار همین چند وقت قبل یک رویا را تجربه کردم و دلم می خواهد تجربه دوباره ای داشته باشم.

بانوی بدمینتون باز ایران ادامه داد:من در هیچ مسابقه ای برای باخت بازی ننموده ام. از روزی که سهمیه ام قطعی شد ژاپن، توکیو و حتی این سالن را در ذهنم تصویرسازی کردم، لحظه به لحظه اش را با تمام جزییات. من استرس داشتم و این طبیعی است. پنج ماه قبل پایم را جراحی نموده بودم و این اولین مسابقه جدی ام بود که در آن شرکت می کردم. گام به گام قدم بر می دارم و می خواهم ابتدا وارد جدول اصلی شوم و سپس به مسیرم ادامه بدهم. مردم دعا نمایند تا اتفاق های خوبی برای من بیفتد.

آقایی در واکنش به سوال خبرنگار خارجی که پرسیدبدمینتون در ایران اولویتی برای ورزش کردن نیست و حالا مردم شما چه حسی دارند؟ گفت:در ایران و از وقتی که من سهمیه گرفته ام دختران بیشتر به این رشته علاقمند شده اند. من پیغام های زیادی در فضای مجازی دریافت نموده ام و خیلی ها از من می پرسند که چطور می گردد به سمت این رشته آمد. خوشحالم که علت این تغییر من بودم و امیدوارم اتفاق های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51846

به "ثریا؛ دختری که ایران را شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثریا؛ دختری که ایران را شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید