جام جهانی لغو گردد، یک نسل از بین می رود

به گزارش بلاگ پو، عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درباره ملاقات با تاجیکستان و دیگر مسائل صحبت کرد.

جام جهانی لغو گردد، یک نسل از بین می رود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از پیروزی این تیم مقابل تیم ملی تاجیکستان اظهار کرد: در تاجیکستان خیلی به ما خوش گذشت و حریف فوق العاده بازی کرد. پیش از این در تورنمنت کافا شرکت کردیم که از بین 50 بازیکن تعدادی را برای حضور در این تورنمنت به تاجیکستان آوردیم و تعدادی دیگر به چین رفتند، اما در این ملاقات های محبت آمیز، تقریبا از تیم به طور کامل استفاده کردیم.

او اضافه نمود: امیدوار بودم همراه با تاجیکستان به جام جهانی نوجوانان برویم، اما نمی دانم درباره تصمیم گرفته شده چه بگویم. تمام تیم ها با هزینه و برنامه ریزی این بازیکنان نوجوان را انتخاب نموده اند و اگر جام جهانی لغو گردد، یک نسل از بین می رود. فیفا باید به این موضوع رسیدگی کند و نمی توانند شب خوابیده و صبح بلند شوند و بگویند لغو شده است.

عبدی ادامه داد: اطمینان دارم تیم تاجیکستان حدود یک سال و نیم است که تمرین می نماید و مانند تیم ما اگر بازیکنانش به جام جهانی نروند، نمی توانند رشد نمایند. از مسئولان فیفا و AFC خواهش می کنم پیگیر برگزاری بازی ها باشند تا ابتدا در مسابقات آسیایی شرکت کنیم و جام جهانی را چندین ماه بعد برگزار نمایند. واکسن کرونا آمده است و بحثی نیست.

وی اضافه نمود: در بازی قبلی با تاجیکستان زمانی که 2 بر صفر عقب افتادیم، دروازه بانمان از زمین اخراج شد و با توجه به آسیب دیدگی پای یکی از بازیکنان مجبور شدیم تا دقیقه 15 بازی، 2 تعویض اجباری انجام بدهیم و تا دقیقه 90 هم 10 نفره بازی کردیم. فوتبال همین است و امکان داشت در این ملاقات های محبت آمیز ما بازنده شویم، اما طبق آنالیزمان متوجه شدیم باید جلوی تاکتیک های حریف را بگیریم و فکر می کنم تا انتها بازی بازیکنانمان تدابیر ما را به خوبی اجرا کردند و حتی یک موقعیت گل هم به این تیم ندادیم.

عبدی در انتها گفت: فیفا باید به فکر جوان های کشور هایی که برنامه ریزی نموده اند، باشد تا آن ها از بین نروند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40514

به "جام جهانی لغو گردد، یک نسل از بین می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی لغو گردد، یک نسل از بین می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید