جدال سرنوشت ساز فولاد سیرجان در ورامین، آیا صدرنشین امتیاز می دهد؟

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران - گروه استان ها: هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال بعد از ظهر چهارشنبه 3 بهمن ماه ماه در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد.

جدال سرنوشت ساز فولاد سیرجان در ورامین، آیا صدرنشین امتیاز می دهد؟

در یکی از این مسابقات و در ورامین، شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 16 و در استادیوم شهید گلعباسی ورامین به مصاف تیم رده ششمی فولاد سیرجان به عنوان یکی از مدعیان حضور در پلی آف می رود.

فولاد نمی خواهد دست خالی از ورامین برود

در خاتمه هفته نوزدهم مسابقات فولاد سیرجان توانست با نتیجه 3 بر 2 در برابر کاله آمل، یکی از رقبای خود برای حضور در پلی آف به پیروزی رسید و فاصله امتیازی خود با این تیم را به حداقل رساند، این بازی به خوبی نشان داد، که سیرجانی ها عزم حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ را دارند و یکی از مدعیان به حساب می آیند و لذا برای هر تیمی یک تهدید محسوب می شوند و ورامینی ها بازی بسیار سختی را پیش رو دارند.

سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور به خوبی از کار سخت بازیکنانش در برابر فولاد سیرجان با خبر است و در این خصوص به خبرنگاران گفت: اگر بخواهیم شرایط ایده آل تیم ما تداوم داشته باشد، باید امتیاز از دست ندهیم.

رحمان محمدی راد با اشاره به این که هنوز کار تمام نشده و ادامه راه سخت است، اضافه نمود: سختی هایی که ما در ادامه راه پیش رو داریم، حتی بزرگ تر از سختی هایی است، که ما از ابتدای لیگ تاکنون با آن روبرو بودیم، پس نباید کار راه ساده گرفته و امتیاز از دست بدهیم.

سیرجانی ها از 17 مسابقه خود 10 برد و 7 باخت به دست آوردند و یک هفته را نیز استراحت کردند و در هفته گذشته نیز به سختی کاله را بردند و نسبت به کاله مازندران و پیغام مشهد، اصلی ترین رقبای خود نسبت حضور بین 4 تیم برتر لیگ یک بازی کم تر دارد، حالا این تیم با انگیزه می داند، اگر بخواهد در پلی آف حضور داشته باشد، کسب حتی یک و یا 2 امتیاز از صدرنشین لیگ برتر برایش چقدر با اهمیت است و همین امر انگیزه آن ها را برای دیدار مقابل شهرداری ورامین چند برابر نموده است.

فولادی ها می دانند، که در جهنم گلعباسی کار آسانی پیش رو ندارند، اما می خواهند با خلق یک شگفتی صدرنشین لیگ برتر را شکست دهند و یا حداقل یک امتیاز از این نبرد سخت به دست آورند و از ورامین دست خالی نروند، خواسته ای که البته چندان منطقی و ساده نیست، اما سبب شده تا انگیزه بازیکنان سیرجان چندین برابر گردد.

فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم

اما بازی در برابر شهرداری چی های ورامین، که سخت امتیاز می دهند و برای هر بازی برنامه دارند، کار سیرجانی ها را سخت نموده است، نتیجه بازی هرچه که باشد، ورامین در خاتمه روز چهارشنبه نیز در صدر خواهد ماند، چرا که فاصله امتیازی این تیم با پیکان تهران به عنوان اصلی ترین رقیب خود، 5 امتیاز است، حال باید دید، این فاصله 5 امتیازی کم تر می گردد و یا خیر.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص مصاف سخت این تیم برابر فولاد سیرجان به خبرنگاران گفت: تاکنون حضور موفقی در این رقابت ها داشتیم و می خواهیم این حضور خوب را با یک خاتمه خوب تکمیل کنیم.

احسن الله شیرکوند اضافه نمود: به همین دلیل تمرینات سنگین و سختی را پشت سر گذاشتیم و به برد در برابر فولاد احتیاج داریم و شرایط و انگیزه آن ها را نیز به خوبی درک می کنیم.

وی گفت: لیگ بسیار طولانی و فشرده است و به همین دلیل اغلب بازیکنان خسته هستند، اما برای مسابقه برابر فولاد سیرجان یک هفته استراحت داشتیم و تا حدودی توانستیم آماده شویم.

حال باید منتظر ماند و دید، آیا تیم رحمان محمدی راد در برابر فولادسیرجان چه نتیجه ای کسب خواهد نمود و آیا نوار بدون باخت بودن شهرداری ورامین در خانه و در برابر خیل عظیم طرفداران همچنان ادامه خواهد یافت و یا نتیجه ای دیگر رقم خواهد خورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4148

به "جدال سرنوشت ساز فولاد سیرجان در ورامین، آیا صدرنشین امتیاز می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال سرنوشت ساز فولاد سیرجان در ورامین، آیا صدرنشین امتیاز می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید