جنجال باورنکردنی برای چند جمله میثاقی!

به گزارش بلاگ پو، اگرچه تیتر یک حوزه باشگاه تراکتور، کنار گذاشتن علیرضا منصوریان از پست سرمربیگری این تیم است، اما تنش لفظی غیرمستقیم تی تی های شهر تبریز با برنامه فوتبال برتر نیز از دوشنبه شب شروع شده و پس از مصاحبه محمد عباس زاده و استوری او، به بیانیه ای جالب توجه از سوی باشگاه سرخپوش آذربایجان منجر شده است.

جنجال باورنکردنی برای چند جمله میثاقی!

ماجرا این است که محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر در برنامه این هفته خود به شادی پس از گل محمد عباس زاده مهاجم تراکتور پرداخت و با لحنی کنایه آمیز و اشاره به نحوه جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، درباره عباس زاده گفت: آقای منصوریان درباره داوری بازی با تراکتور هم نکاتی دارند، اما این گل عباس زاده [به مس رفسنجان]هم خیلی مهم بود. حالا این بوس کردن لوگو هم خیلی بازیکنان را اذیت نکنید، از این باشگاه به باشگاه دیگر می فرایند و این اتفاقاتی است که خیلی رخ می دهد و بعد از بوس ضدعفونی می نمایند!

خیلی زود عباس زاده در مصاحبه ای با خبرنگار به محمدحسین میثاقی تاخت و بوسه بر لوگوی تراکتور را تعصب نسبت به تیم کنونی خواند و گفت: از طرفداران دیگر تیم ها که به تیم محبوبشان علاقه دارند، هیچ خرده ای نمی گیرم، در نساجی و پرسپولیس هم که بودم از رقبا چنین صحبت هایی را می شنیدم، اما انتظار این واکنش ها را از بعضی اهالی فوتبال نداشتم. او همچنین در یک استوری اینستاگرامی میثاقی را تگ و این صحبت ها را تکرار کرد.

با این حال آنچه که این کشمکش تلویزیونی - اینترنتی را داغ تر کرد، نامه ای بود که باشگاه تراکتور با امضای مدیرعامل جدیدش سجاد سیاح به علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما ارسال کرد. نامه ای با اشاره به صحبت های مجری برنامه فوتبال برتر که نکات جالبی را در خود داشت. مدیرعامل تی تی ها در این نامه میثاقی را مجری جوان و جویای نام که با صحبت های عمدی یا سهوی احساسات طرفداران تراکتور را جریحه دار نموده است.

در ادامه این نامه، اما نکته عجیبی وجود دارد. باشگاه تراکتور از سازمان صداوسیما خواسته که برای جبران این اشتباه میثاقی، ملاقات تیم های تراکتور و پیکان از شبکه سوم سیما پخش گردد. این خواسته ای است که تی تی ها از سال گذشته ها مطالبه نموده اند و حالا میخواهد در این موقعیت، آن ها به ثمر بنشانند. البته هنوز سازمان پاسخی به این درخواست نداده است.

همچنین قرمز های تبریزی اعلام نموده اند که اگر چنین اتفاقاتی در آینده تکرار گردد، از مقامات قضایی ماجرا را دنبال می نمایند.

منبع:ورزش سه

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39754

به "جنجال باورنکردنی برای چند جمله میثاقی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال باورنکردنی برای چند جمله میثاقی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید