حاتمی: مقابل شیمیدر در حد خودمان نبودیم، برای پیش بینی فینالیست لیگ زود است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: مقابل تیم شیمیدر در حد خودمان ظاهر نشدیم و از الان برای پیش بینی فینالیست های لیگ زود است.

حاتمی: مقابل شیمیدر در حد خودمان نبودیم، برای پیش بینی فینالیست لیگ زود است

به گزارش خبرنگاران، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از شکست تیمش در هفته چهاردهم لیگ مقابل شیمیدر، شرح داد: کوشش ما کم بود و اشتباه های زیادی داشتیم، امروز در حد خودمان بازی نکردیم و ان شاءالله بازی بعد جبران می کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از الان می توان فینالیست های لیگ را پیش بینی کرد؟ گفت: فعلا اول راه هستیم و مسئله ای نیست، هنوز نمی توان در مورد فینال صحبت کرد چون خیلی زود است. هم تیم پتروشیمی مدعی است و هم شیمیدر، رقابت ها برای همه تیم ها سخت است و ما بازی به بازی پیش می رویم و الان تنها به بازی بعد فکر می کنیم. حاتمی در مورد بازی ندادن به بعضی از بازیکنان کلیدی خود گفت: در جریان بازی بازیکنان ما احساسی شدند و متاسفانه در این فصل هم مصدومیت ها خیلی تیم ما را اذیت نموده است. مراعات می کنیم تا آن ها را بازپروری کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در مورد پر برخورد بودن بازی و اعتراضات گفت: اینطور نیست، به هر حال بسکتبال پینگ پنگ نیست و برخورد دارد. همه بازیکنان دو تیم دوست هستند چون کنار هم در تیم ملی بازی می نمایند. مسئله ای وجود نداشت و فشار بازی گاها باعث اعتراض ها می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4438

به "حاتمی: مقابل شیمیدر در حد خودمان نبودیم، برای پیش بینی فینالیست لیگ زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: مقابل شیمیدر در حد خودمان نبودیم، برای پیش بینی فینالیست لیگ زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید