حامد اسماعیل: پرسپولیس پیشرفت زیادی نموده است

به گزارش بلاگ پو، مدافع السد قطر با وجود این که به ستایش از تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت اما از آمادگی تیمش برای پیروزی برابر سرخ پوشان سخن به میان آورد.

حامد اسماعیل: پرسپولیس پیشرفت زیادی نموده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الرای، السد در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه در استادیوم آزادی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت. حامد اسماعیل، مدافع السد قبل از این دیدار گفت: این را می دانیم که بازی بسیار سختی در انتظار ماست. پرسپولیس از تیم های بسیار خوب است و اخیرا پیشرفت زیادی نموده است و همچنان که بازی در استادیوم خانگی این تیم برگزار می گردد اما ما نیز آماده هستیم که در این دیدار به پیروزی دست یابیم. عزم خود را جزم نموده ایم که با پیروزی برابر این تیم به دور بعد صعود کنیم.

او در ادامه از انگیزه و آمادگی تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا سخن به میان آورد و افزود: در مرحله بسیار مهمی قرار گرفته ایم و آماده هستیم که ماموریت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. شکست در دوحه باعث نمی گردد تا از ما از نظر روحی لطمه بخوریم. از انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برخورداریم و همه چیز خوب است.

بازیکن السد در بخش پایانی و در پاسخ به این سوال که آیا بازی کردن در استادیوم پر از تماشاگر آزادی باعث نمی گردد که فشاری بر تیم شان وارد گردد؟ در این باره پاسخ داد: به بازی کردن در چنین فضای عادت نموده ایم. پیش از این نیز توانستیم استقلال را در استادیوم پر از تماشاگر آزادی شکست دهیم و در حال حاضر آماده هستیم تا برابر پرسپولیس هم به پیروزی برسیم.

طارق سلمان، دیگر بازیکن السد هم، بیان کرد: بازی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس تیم قوی است و در دیدار رفت ما را شکست داد اما در حال حاضر بازیکنان مان از آمادگی بالایی برخوردار هستیم و می خواهیم شکست دیدار رفت را در این بازی جبران کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2303

به "حامد اسماعیل: پرسپولیس پیشرفت زیادی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد اسماعیل: پرسپولیس پیشرفت زیادی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید