حسنی پور: قهرمانی در سه مرحله لیگ جهانی کاراته اتفاق خوبی است، باید روند خوبمان را حفظ کنیم

به گزارش بلاگ پو، مربی تیم ملی کاراته گفت: قهرمانی در مسابقات لیگ جهانی فرانسه، امارات و اتریش یک اتفاق خوب برای کاراته ایران است.

حسنی پور: قهرمانی در سه مرحله لیگ جهانی کاراته اتفاق خوبی است، باید روند خوبمان را حفظ کنیم

سعید حسنی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد نمایندگان کاراته کشورمان در رقابت های لیگ جهانی سری A گفت: با توجه به اینکه از لحاظ نتیجه عملکرد بچه های ما به نسبت تیم های دیگر حاضر در بخش کومیته مردان بهتر بود، شادمان هستیم. البته ضعف هایی وجود دارد که حتما رفع خواهیم کرد، اما اینکه در سه مرحله لیگ جهانی در فرانسه، امارات و اتریش قهرمان شدیم و عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم های کومیته مردان جهان داشتیم، یک اتفاق خوب برای کاراته ایران است.

وی تاکید نمود: بچه ها نیز مرحله به مرحله مسابقات از لحاظ عملکرد و اجرای خواسته های کادرفنی بهتر و بهتر شدند. همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم که کسب سهمیه المپیک یک کورس سنگین است و کسی پیروز خواهد شد که بتواند عملکرد خود را تا انتها مراحل لیگ های جهانی بهتر حفظ کند. در این جهت شاید قهرمانان ما نیز در بعضی مراحل روی کاغذ نتیجه لازم را کسب نکنند اما مهم حفظ روند خوب در این جهت است.

مربی تیم ملی کاراته خاطر نشان کرد: خدا را شکر بازخورد عملکرد بچه ها ما نشان می دهد که نمودار عملکرد آنها مثبت است. مجموعه فدراسیون و کادرفنی نیز تمام کوشش خود را انجام می دهد که اعزام ها به خوبی انجام گردد و در مجموع شرایط خوبی از لحاظ رسیدگی و حضور در مسابقات دارد که جای تشکر دارد. امیدوارم در مراحل بعدی لیگ جهانی نیز نتایج خوبی را کسی کنیم و مطمئن باشید که نقاط ضعف خود را رفع خواهیم کرد و به سه سهمیه المپیک دست پیدا خواهیم کرد و در توکیو نیز برای کشورمان افتخار کسب خواهیم کرد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5145

به "حسنی پور: قهرمانی در سه مرحله لیگ جهانی کاراته اتفاق خوبی است، باید روند خوبمان را حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسنی پور: قهرمانی در سه مرحله لیگ جهانی کاراته اتفاق خوبی است، باید روند خوبمان را حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید