علیپور در فرانسه کار دشواری دارد، لیگ جهانی دو دستاورد مهم داشت

به گزارش بلاگ پو، سمانه خوش قدم سر مربی تیم ملی کاراته بانوان در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به نتایج ایران در لیگ جهانی کاراته، گفت: از قبل پیش بینی نموده بودیم که رقابتهای لیگ جهانی کاراته در لیسبون به دلیل آنکه آخرین تورنمنتی است که امتیاز آن در رنکینگ المپیکی کاراته کاها ثبت می گردد، اهمیت فوق العاده ای دارد و همه کاراته کاها با بهترین شرایط آمادگی خود به میدان می آیند، که همین موضوع را نیز شاهد بودیم و مبارزات واقعاً سطح بالایی برگزار گردید.

علیپور در فرانسه کار دشواری دارد، لیگ جهانی دو دستاورد مهم داشت

وی اضافه کرد: با وجود آنکه از عملکرد فنی دختران ملی پوش رضایت ندارم، ولی این رقابتها دو دستاورد مهم برای کاراته ایران داشت. کسب سهمیه المپیک توسط سارا بهمنیار برای ما خیلی ارزشمند بود که توانستیم دومین سهمیه خود را قطعی کنیم. بهمنیار قبل از اینکه به فینال برسد، سهمیه اش قطعی شد و همین روی انگیزه او برای ادامه مبارزات تأثیر منفی گذاشت. نکته مهم دیگر بازگشت حمیده عباسعلی به تاتامی با ارائه مبارزات قابل قبول و کسب مدال بود.

خوش قدم در خصوص شکست حمیده عباسعلی گفت: برای ما کیفیت و عملکرد عباسعلی مهم بود. وی در لیسبون دور نخست استراحت داشت و دور دوم هم رقیب مصری به دلیل ابتلا به کرونا حاضر نشد. اما رقیب اسپانیایی دو مبارزه انجام داده بود و این موضوع روی کار فنی کاراته کاها خیلی مؤثر بود. البته که یک تیم تمام حرفه از بخش فنی گرفته تا روانشناس، فیزیوتراپ و پزشک معالج در مدت زمان آسیب دیدگی کنار عباسعلی بود و کار برگشت او به خوبی و با برنامه انجام شد. خدا را شکر این فرایند به بهترین شکل ممکن پیش رفت و امیدواری ها را بالا برد.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به مبارزات رزیتا علیپور هم اشاره نمود و گفت: وقتی رقیب صربستانی به فینال رسید، تعیین شد که علیپور حتی با کسب مدال طلا هم نمی تواند سهمیه حضور در المپیک را کسب کند و باید منتظر مبارزه روی تاتامی پاریس باشد. با این وجود او عملکرد خوبی داشت و امیدوارم زحماتش به حضور در توکیو ختم گردد.

خوش قدم در خصوص شرایط مسابقات کاراته پاریس گفت: با برگزاری این مسابقات، پفراینده رقابتهای کسب سهمیه بسته خواهد شد. قطعاً همه کاراته کاهای جهان دوست دارند به عنوان 10 نفر برتر و اولین ها در تاریخ این رشته ورزشی روی تاتامی المپیک مبارزه نمایند. همین موضوع کار را در پاریس سخت می نماید. هر مبارزه حکم یک فینال دارد و هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت. ان شالله که بتوانیم از این مسابقات سهمیه سوم را بدست آورده و با ترکیب کامل راهی توکیو شویم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در انتها گفت: تا زمان اعزام به پاریس علاوه بر اردوی که هم اکنون در حال برگزاری است، دو مرحله دیگر اردوی آماده سازی خواهیم داشت. برنامه تمرینی بهمنیار و عباسعلی متفاوت با علیپور خواهد بود و ان شاءالله با ادامه این فرایند، علیپور با آمادگی بالا راهی پاریس خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49574

به "علیپور در فرانسه کار دشواری دارد، لیگ جهانی دو دستاورد مهم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور در فرانسه کار دشواری دارد، لیگ جهانی دو دستاورد مهم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید