حضور تیم ملی تنیس روی میز در تور جهانی اتریش بدون سرمربی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حضور در تور جهانی اتریش یکی از برنامه هایی است از طرف فدراسیون تنیس روی میز و برای آماده سازی بیشتر ملی پوشان این رشته پیش از انتخابی المپیک (2 تا 6 بهمن ماه - پرتغال) تصویب شده است.

حضور تیم ملی تنیس روی میز در تور جهانی اتریش بدون سرمربی

این رقابت ها از فردا سه شنبه شروع شده و تا 26 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

نوشاد و نیما عالمیان بازیکنان منتخب فدراسیون هستند که قرار است که در قالب تیم ملی تنیس روی میز در تور جهانی اتریش حضور داشته باشند؛ حضور این ملی پوشان اما بدون سرمربی انجام خواهد شد همانگونه که تیم ملی تنیس روی میز در تور جهانی آلمان هم بدون سرمربی شرکت کرد.

نوشاد و نیما عالمیان که لژیونرهای تنیس روی میز ایران در فرانسه هستند از این کشور به محل برگزاری تور جهانی اتریش می فرایند. جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی که در ایران به سر می برد به دلیل سرماخوردگی آنها را همراهی نمی کند.

این مربی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تایید غیبتش در کنار ملی پوشان تنیس روی میز برای حضور در تور جهانی اتریش گفت: شرایط جسمی ام طوری است که نمی توانستم ملی پوشان را در این سفر همراهی کنم؛ به خصوص که مسافت زیادی باید طی می شد.

وی ادامه داد: برای حضور در محل برگزاری تور جهانی اتریش باید از تهران به مسکو سفر می کردم، از آنجا راهی وین می شدم و از وین هم راهی محل مسابقات می شدم که با قطار سه ساعت زمان می برد.

لطف الله نسبی با تاکید بر اینکه غیبتش در تیم ملی برای تور جهانی اتریش نتایج خوبی نخواهد داشت، ابراز امیداری کرد که در دیگر اعزام ها مسئله ای برای همراهی ملی پوشان نداشته باشد.

برادران عالمیان که در قالب تیم ملی تنیس روی میز در تور جهانی اتریش حضور خواهند داشت، دیدارهای خود در این رقابت ها را بدون سرمربی برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15730

به "حضور تیم ملی تنیس روی میز در تور جهانی اتریش بدون سرمربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم ملی تنیس روی میز در تور جهانی اتریش بدون سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید