حضور 4 اصفهانی در رقابت های طناب زنی قهرمانی آسیا

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: رئیس هیئت طناب زنی استان اصفهان گفت: چهار طناب زن حرفه ای اصفهان، از هم اکنون خود را برای رقابت های مسابقات آسیایی طناب زنی در کشور سنگاپور آماده کرده اند.

حضور 4 اصفهانی در رقابت های طناب زنی قهرمانی آسیا

محسن نصیری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان اظهارکرد: رقابت های طناب زنی سنگاپور، در هشتم مردادماه سال جاری و طی چهار روز برگزار می شود.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی طناب زنی نیز برای حضور در مسابقات آسیایی، از پنج روز گذشته در اصفهان آغاز و طی دو مرحله به خاتمه می رسد.

رئیس هیئت طناب زنی استان اصفهان با اشاره به اینکه رشته طناب زنی با حداقل امکانات، پیروزی های درخشانی را از آن کشور می کند، تاکید کرد: این رشته ورزشی با وجود استعداد های ناب استان اصفهان، می تواند ارمغان آورنده مدال های متنوع و رنگین برای خاک ایران باشد.

وی شرح داد: کمیته طناب زنی استان اصفهان برای توسعه هر چه بیشتر این رشته زیبای ورزشی، کانون های طناب زنی خود را در شهرستان های مختلف استان راه اندازی کرده است.

نصیری افزود: فدراسیون و هیئت ورزش های همگانی استان اصفهان همواره به موقع، هزینه های کمیته طناب زنی را پرداخت کرده اند که این امر تاثیر زیادی در پیشرفت کمیته داشته است.

وی تاکید کرد: از تمامی اقشار جامعه، به ویژه رسانه ها برای حضوری گسترده در رشته مفرح طناب زنی دعوت می کنیم تا به این ورزش رو آورند.

الف

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10192

به "حضور 4 اصفهانی در رقابت های طناب زنی قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 4 اصفهانی در رقابت های طناب زنی قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید