حمله رسانه های اماراتی به شفر؛ عملکرد ضعیفش را تقصیر داور می اندازد

به گزارش بلاگ پو، یک رسانه اماراتی نسبت به اقدامات سرمربی تیم بن یاس واکنش نشان داد.

حمله رسانه های اماراتی به شفر؛ عملکرد ضعیفش را تقصیر داور می اندازد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال بن یاس امارات این روز ها با چالش جدیدی در لیگ فوتبال این کشور روبرو شده است. روزنامه ورزشی امارات در مورد عملکرد شفر در تیم بن یاس گزارش تهیه و از او و بازیکنانش به شدت انتقاد کرد.

این نشریه در ابتدا نوشت: تیم بن یاس که این روز ها فقط با باخت روبرو می گردد حالا باید با نبود 3 بازیکن کلیدی خود به مصاف با العین قدرتمند برود. بازیکنان بن یاس در این 6 هفته 21 کارت زرد دریافت نموده اند که آمار زیادی به حساب می آید و بعضی نیز در آستانه از دست دادن بازی های آینده بن یاس به دلیل دریافت این کارت ها هستند.

با این حال وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم بن یاس معتقد است باید در داوری ها تجدید نظر گردد در حالی که بازیکنانش با خشونت لیگ را دنبال می نمایند. شفر عملکرد خود را پشت داوری مخفی نموده و می خواهد با این کار فشار طرفداران را از روی خودش به فدراسیون فوتبال و داوری حواله دهد. بن یاس این روز ها شرایط خوبی ندارد و در جدول 14 تیمی لیگ فوتبال امارات در رتبه 10 دهم جای گرفته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15033

به "حمله رسانه های اماراتی به شفر؛ عملکرد ضعیفش را تقصیر داور می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله رسانه های اماراتی به شفر؛ عملکرد ضعیفش را تقصیر داور می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید