گزارش بین اسپورت درباره جواهر ایرانی، بازگشتی برای ثابت کردن خود

به گزارش بلاگ پو، شبکه بین اسپورت قطر در گزارشی به ستایش از سردار آزمون پرداخت و از نقش پر رنگ او در درخشش ایران سخن به میان آورد.

گزارش بین اسپورت درباره جواهر ایرانی، بازگشتی برای ثابت کردن خود

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران خود را آماده ملاقات حساس برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا می نماید.

شبکه bein sport در گزارشی به ستایش از سردار آزمون پرداخت و درباره این مهاجم ایرانی نوشت: آزمون در سه ملاقات جام جهانی روسیه نتوانست برای ایران گلزنی کند تا این تیم حذف گردد. بعد از آن بود که سیل نقدها روانه این بازیکن شد و او گفت: مادرم دچار یک بیماری خطرناک شد و توانست بر آن غلبه کند. من بسیار خشنود بودم اما متاسفانه شرایط او به خاطر توهین های زیادی که به من شد دوباره خراب شد. در شرایط سختی قرار گرفته بودم. مجبور شدم بین مادرم و تیم ملی یکی را انتخاب کنم و به همین خاطر مادرم را انتخاب کردم.

آزمون در 19 سالگی کار خود را با تیم ملی ایران شروع کرد. او به مسی و زلاتان تشبیه می شد. آزمون در 14 بازی 11 گل برای ایران به ثمر رساند تا سهم به سزایی در صعود این تیم به جام جهانی داشه باشد. با وجود آن که آزمون خداحافظی کرد اما کی روش او را متقاعد به بازگشت کرد.

این بازیکن جوان در جام ملت های آسیا خوش درخشیده است. او در ملاقات برابر یمن گلزنی کرد، برابر ویتنام دو گل به ثمر رساند و برابر چین هم گلزنی کرد تا سهم زیادی در صعود ایران به نیمه نهایی داشته باشد. او بعد از پیروزی برابر چین گفت: ما یک تیم همدل در امارات هستیم که همه با هم برای قهرمانی و پیروزی کوشش می کنیم. باید برابر ژاپن هم تمرکز بالایی داشته باشیم.

این بازیکن ترکمن، ابتدا مثل پدرش خلیل به والیبال روی آورد و به تیم ملی هم دعوت شد اما حاضر نشد برود و فوتبال را انتخاب کرد. او در سن 17 سالگی به تیم ملی زیر 21 سال ایران دعوت شد و در روسیه به میدان رفت تا مورد توجه باشگاه های روسی قرار گیرد. با وجود آن که پرسپولیس و استقلال به او پیشنهاد دادند اما راهی لیگ روسیه شد.

آزمون در فوتبال اروپا تجربه لازم را به دست آورد و توانست در سال 2016 دروازه بایرن و اتلتیکو مادرید را باز کند. نکته جالب درباره آزمون این که او در لیگ حرفه ای ایران به میدان نرفت و راهی لیگ روسیه شد و الان با وجود آن که خبرهایی درباره علاقه لیورپول به جذب او به گوش می رسد، خبرهایی درباره بازگشت او به لیگ ایران و پیوستنش به تراکتورسازی هم به گوش می رسد. او به تیم ملی ایران برگشته و الان می خواهد خود را ثابت کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18292

به "گزارش بین اسپورت درباره جواهر ایرانی، بازگشتی برای ثابت کردن خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش بین اسپورت درباره جواهر ایرانی، بازگشتی برای ثابت کردن خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید