خانه قاجاری عظیمی ابرکوه بازسازی می گردد

به گزارش بلاگ پو، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابرکوه از بازسازی و بازسازی خانه سید مصطفی عظیمی معروف به خانه مهدوی اطلاع داد.

خانه قاجاری عظیمی ابرکوه بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، حمید مشتاقیان روز پنجشنبه 23 مردادماه گفت: پیش بینی می گردد طرح بازسازی و بازسازی خانه سید مصطفی عظیمی معروف به خانه مهدوی تا انتها سال جاری به انتها برسد.

او اضافه نمود: فضاهای تابستان و زمستان نشین، حیاط مرکزی، مطبخ، اتاق آتش، انبار و گودال باغچه از جمله فضاهایی است که در این پروژه بازسازی می گردد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابرکوه اظهار کرد: طرح بازسازی و بازسازی این خانه در زمینی به مساحت 1400 مترمربع با سرمایه گذاری مالک و مشاوره اداره شهرستان در حال تکمیل است.

خانه عظیمی در قسمت شمال غرب ابرکوه، در محله درقلعه و در مجاورت مقبره پیر حمزه سبزپوش قرار گرفته است که متعلق به دوران قاجاریه است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28812

به "خانه قاجاری عظیمی ابرکوه بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه قاجاری عظیمی ابرکوه بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید