خانه مقدس حقیقت پاتایا

به گزارش بلاگ پو، خانه مقدس حقیقت پاتایا معبدی چوبی و بسیار عظیم است که در شمال شهر پاتایا تایلند و در کنار دریا به خود نمایی می پردازد و هر بیننده ای را به تحسین از خود وا می دارد. معماری زیبای آن به گونه ای است که پس از گذشت سال ها از ساخته شدن این بنا در برابر تغییرات آب و هوایی دریا ، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دچار تخریب نشده است ، که این خود از ویژگی های منحصر به فرد آن است. ارتفاع این معبد با ابهت در بالا ترین نقطه خود به صد و پنج متر می رسد.

خانه مقدس حقیقت پاتایا

از آن جایی که Khun Lek Viriyaphant ، میلیونر تایلندی ، علاقه وافری به حفظ و نشر فرهنگ و تمدن و تاریخ کشورش تایلند داشت تصمیم به ساخت این بنا گرفت. اساس طراحی آن ابتکار و خلاقیت تایلند باستانی بوده است. در هر سانتی متر از این بنای تاریخی زیبا شما می توانید مجسمه های چوبی که با دست و به طور ظریفی کنده کاری شده اند ، را ببینید که نمایانگر فرهنگ و هنر قدیمی تایلند هستند. در واقع با نگاه به هر سو انعکاسی از دیدگاه قدیم ، دانش کهن ، حکمت و فلسفه شرقی دیده می گردد. از اعتقادات بودایی و هندی در معماری و تزئین و دکوراسیون این معبد شگفت انگیز الهام گرفته شده است. بی شک این معبد زیبا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می گردد.

در هر یک از 4 گوشه این بنای عظیم یک برج واقع شده است که با چهره های تایلندی ، کامبوج ، باور های هندی و چینی و افسانه ها تزئین شده اند. در واقع با بازدید از این مکان می توانید دانش خود را درباره تایلند و نیز فلسفه شرقی افزایش دهید. مسئولیت های یک تایلندی در دوران قدیم ، افکار اولیه ، چرخش زندگی ، ارتباط زندگی با دنیا از جمله این موارد است.

علاوه بر شگفتی ها و زیبایی که در این معبد می توان مشاهده نمود ، نزدیکی این بنا به ساحل بسیار زیبا و دل انگیز از یک سو و فاصله کم آن با هتل های زیادی که در اطراف آن وجود دارند از سوی دیگر موجب شده است تا گردشگران زیادی هر ساله به دیدن آن بیایند.

در سرانجام بازدید یک برنامه مفرح و هیجان انگیز توسط دلفین ها به نمایش گذاشته می گردد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: جاده های سبز
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33212

به "خانه مقدس حقیقت پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مقدس حقیقت پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید