خانواده ای که از نام جوان رزمنده سواستفاده می نمایند، ارثیه جنجالی

به گزارش بلاگ پو، سامان خلیلیان کارگردان عند از مطالبه که این روزها در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است درباره موضوع این نمایش به خبرنگاران گفت: عند از مطالبه نوشته مرتضی شاه کرم که سال ها است در گروه تئاتر سکوت با هم همکاری داریم، موضوعی اجتماعی دارد و در فضایی منتقدانه به احوالات آدم های بعد از جنگ تحمیلی می پردازد.

خانواده ای که از نام جوان رزمنده سواستفاده می نمایند، ارثیه جنجالی

وی درباره داستان عند از مطالبه شرح داد: داستان این نمایش روایتگر جوانی است که از جنگ برنگشته و چون پدر و مادر او هم فوت نموده اند یکی از بستگان به این نتیجه رسیده که اگر این جوان شهید شناخته گردد تمامی ارثیه او به بستگان درجه 2 و 3 خانواده خواهد رسید از این رو همه کوشش می نمایند ثابت نمایند که با این جوان از جنگ برنگشته نسبت دارند.

خلیلیان درباره شکل اجرای این اثر نمایشی اظهار کرد: بنا به ضرورت آدم های نمایش که باید با هم درگیر باشند، صحنه دوسویه طراحی گردیده است. ضمن اینکه در صحنه نمایش آیینه هایی تعبیه گردیده تا از این طریق شاهد برون ریزی درونیات آدم ها در داخل صحنه باشیم.

وی در خاتمه درباره شرایط سالن قشقایی برای اجرای نمایش عند از مطالبه تأکید کرد: برای اجرای ما سالن قشقایی مدنظرم بود در عین اینکه برای در اختیار داشتن سالن نیازی نیست تا گروه هزینه ای را پرداخت کند زیرا این روزها هزینه سالن های خصوصی تبدیل به یک معضل برای گروه های تئاتری گردیده است.

نمایش عند از مطالبه با تهیه نمایندگی نوید محمدزاده از 13 شهریور اجرای عمومی خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر شروع نموده است و ساعت 19 به صحنه می رود.

در این نمایش به ترتیب حروف الفبا، پروا آقاجانی، ابتسام بغلانی، جواد پولادی، آتیه جاوید، حسام خلیل نژاد، محمد زوار بیریا، مرتضی شاه کرم، الهه شه پرست، احمد صمیمی، سلمان فرخنده و سید علی موسویان به ایفای نقش می پردازند.

عکس کنار خبر از مهدی آشنا است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1362

به "خانواده ای که از نام جوان رزمنده سواستفاده می نمایند، ارثیه جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده ای که از نام جوان رزمنده سواستفاده می نمایند، ارثیه جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید