خبرنگاران باشگاه پرسپولیس: شکایت جدید النصر بی پایه و اساس است

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- وکیل باشگاه پرسپولیس با ارائه توضیحات در خصوص شکایت مجدد باشگاه النصر تاکید نمود که شکایت جدید باشگاه سعودی بی پایه و اساس است.

خبرنگاران باشگاه پرسپولیس: شکایت جدید النصر بی پایه و اساس است

به گزارش خبرنگاران، امیر ساعد وکیل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت دوباره باشگاه النصر به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: شامگاه چهارشنبه در پاسخ به شکایت 123 صفحه ای النصر که توسط چند وکیل پر نام و آوازه اروپایی تهیه شده است، لایحه 125 صفحه ای پرسپولیس که تنها یک هفته برای تهیه آن فرصت بود نزد کمیته استیناف AFC به ثبت رسید.

وکیل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در شکایت جدید النصر چند ادعای جدید مطرح شده که بی پایه و اساس بوده است. درخواست دستور موقت النصر در اوایل این هفته، برای به تعویق انداختن تاریخ برگزاری مسابقه فینال تا معین تکلیف نهایی این پرونده در AFC یا CAS نیز رد شد.

وی خاطر نشان کرد: ایرادات شکلی و ماهوی متعددی به لایحه باشگاه عربستانی وارد است. امیدواریم همانگونه که بازیکنان پرسپولیس در مستطیل سبز، تیم النصر را شکست دادند، در این کارزار حقوقی نیز پرسپولیس به پیروزیت قاطع دست پیدا کند. ما در بخش حقوقی نهایت تلاشمان را برای دفاع از حق پرسپولیس انجام داده ایم و آنطور که از مسوولان تیم نیز شنیده ام اعضای تیم با حمایت مدیران باشگاه برای حضوری پرقدرت در فینال آسیا آماده می شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد النصر عربستان را شکست دهد.

پس از این مسابقه باشگاه عربستانی از پرسپولیس با ادعای استفاده از بازیکنان غیر قانونی شکایت کرد که این شکایت در مرحله اول توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37630

به "خبرنگاران باشگاه پرسپولیس: شکایت جدید النصر بی پایه و اساس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باشگاه پرسپولیس: شکایت جدید النصر بی پایه و اساس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید