خبرنگاران تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر به لیگ برتر گیلان راه یافت

به گزارش بلاگ پو، رشت - خبرنگاران - تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر با رجحان برابر حریفش در نیمه نهایی لیگ دسته اول گیلان به رقابت های لیگ برتر راه یافت.

خبرنگاران تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر به لیگ برتر گیلان راه یافت

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول گیلان برابر تیم سایپا گیلان به رجحان رسید تا به رقابت های لیگ برتر صعود کند.

علیرضا وهابی اضافه کرد: تیم فوتبال جوانان بینادکار پره سر در ملاقات برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول جوانان گیلان با نتیجه پرگل چهار بر سه برابر تیم جوانان پاس گیلان به رجحان دست یافت و با توجه به اینکه بازی رفت این دو تیم نیز با نتیجه مساوی یک بر یک انتها یافته بود، تیم بنیادکار پره سر با پیروزی در ملاقات برگشت به لیگ برتر جوانان صعود کرد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز، تیم فوتبال جوانان پاس گیلان با رجحان در دو ملاقات رفت و برگشت برابر حریفش در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول جوانان گیلان، پیروز به صعود به رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان شده بود.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه های استان گیلان 16 تیم در دو گروه با هم رقابت کردند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافته و تیمهای برتر مرحله نیمه نهایی نیز به لیگ برتر صعود کردند.

همچنین در انتها رقابت های فوتبال لیگ دسته اول نوجوانان استان گیلان نیز، تیم های فرهنگ و ایثار آستارا و صنعت چای رودسر پیروز به صعود به لیگ برتر نوجوانان گیلان شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35940

به "خبرنگاران تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر به لیگ برتر گیلان راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر به لیگ برتر گیلان راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید