خبرنگاران ماموریت سخت یحیی و شاگردان؛ شکستن طلسم 174 روزه

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- پرسپولیس در برابر تیمی قرار می گیرد که در هشت بازی اخیرش شکست نخورده است.

خبرنگاران ماموریت سخت یحیی و شاگردان؛ شکستن طلسم 174 روزه

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سی ام و انتهای لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف میهمان خود سایپا ببرد و لیگ را به انتها برساند.

فارغ از بحث فوتبال پاک، یحیی دوست دارد تیمش با برد به استقبال دربی برود؛ به بیشترین برد در تاریخ لیگ برتر در یک فصل برسد و بالاترین تعداد امتیاز در تاریخ این مسابقات را مال خود کند و در کنار سپاهان قرار بگیرد.

با این وجود کار سرخپوشان تهرانی برای رقم زدن این اتفاق ساده نیست. آنها مقابل تیمی قرار می گیرند که با وجود حضور در رده دوازدهم و حس کردن خطر سقوط، در هشت بازی اخیر خود شکست نخورده و به همراه نساجی تنها تیمی است که بعد از بازگشایی مجدد مسابقات پس از شیوع ویروس کرونا باختی را تجربه نکرده است.

سایپا در این مدت با هدایت ابراهیم صادقی به هفت تساوی و یک برد دست پیدا کرده است. آنها در برابر استقلال، سپاهان، شهرخودرو، پیکان، شاهین، فولاد و نفت مسجدسلیمان به تساوی اکتفا کردند و تنها از سد ماشین سازی گذشتند. باید دید پرسپولیس می تواند مانند بازی رفت این تیم را شکست دهد یا همانند استقلال در ورزشگاه آزادی ترمزش توسط سایپا کشیده می گردد.

باید به این نکته اشاره کرد که آخرین باخت سایپا در لیگ به هفته بیست و یکم برمی گردد که آنها در روز دوازدهم اسفند سال 98 با نتیجه 2 بر یک به صنعت نفت باختند. از آن بازی 174 روز می گذرد و سایپا دیگر شکست نخورده است.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32274

به "خبرنگاران ماموریت سخت یحیی و شاگردان؛ شکستن طلسم 174 روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماموریت سخت یحیی و شاگردان؛ شکستن طلسم 174 روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید