خبرنگاران مبتلایان به ویروس کرونا در بحرین افزایش یافت

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- وزارت بهداشت خاطرنشان کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 33 نفر رسیده است.

خبرنگاران مبتلایان به ویروس کرونا در بحرین افزایش یافت

وزارت بهداشت روز چهارشنبه در پیامی توییتری نوشت: هفت مورد جدید از مبتلایان ویروس کرونا شناسایی شده است.

شماری از مبتلایان به ایران سفر نمودهاند و در فرودگاه شناسایی شده اند.

سازمان حمل و نقل هوایی بحرین از تعلیق 48 ساعته کلیه پروازهایی که از فرودگاه های بین المللی دبی و شارجه به مقصد این کشور انجام می گردد، اطلاع داد.

خبرگزاری بحرین (بنا) روز سه شنبه با اعلان این خبر دلیل تصمیم خود را بیان نکرد اما به نظر می رسد مقامات بحرینی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این تصمیم را اتخاذ نموده باشند.

خبرگزاری بحرین در آمدهاست: امور هواپیمایی بر همکاری با همه مقامات ذیربط برای انجام اقدامات جلوگیری از ویروس کرونا (Covid 19) تاکید دارد و از همه مسافران خطوط هوایی در فرودگاه بین المللی آزمایش گرفته می گردد و در صورت بروز علایم بیماری بلافاصله به مراکز مشخص شده منتقل می شوند.

فرودگاه های امارات متحده عربی از پرتردد ترین فرودگاه های منطقه است و به همین دلیل احتمال ضریب آلودگی این کشور بیش از سایر کشورهای منطقه است.

امارات متحده عربی در بین کشورهای خاورمیانه اولین کشوری بود که اظهار داشت یک خانواده پنج نفره چینی مقیم در این کشور به ویروس کرونا مبتلا اما درمان شده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20653

به "خبرنگاران مبتلایان به ویروس کرونا در بحرین افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مبتلایان به ویروس کرونا در بحرین افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید