کترینگ غذایی بدون مرز در هواپیمایی امارات

به گزارش بلاگ پو، بر روی صندلی راحت نشسته و در حالی که فیلم مورد علاقه خود را تماشا می کنید، دسری لذیذ از میوه ها استوایی مقابلتان قرار می گیرد، اشتباه نکنید این رؤیا نیست! کترینگ هواپیمایی امارات دارای یکی از متنوع ترین منوهای غذایی است که بر روی ابرها با تازه ترین میوه های فصل از مسافران پذیرایی می کند.

کترینگ غذایی بدون مرز در هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات همانند یک رستوران فوق لاکچری از مسافران پذیرایی می کند. این ایرلاین با کترینگ غذایی بی نظیر خود توانسته گوی سبقت را از دیگر هواپیمایی ها ربوده و برای چندین سال متوالی نام بهترین پذیرایی در پرواز را به خود اختصاص دهد.

کارخانه عظیم کترینگ امارات در دبی واقع شده است. در این کارخانه بیش از 10 هزار آشپز و خدمه مجرب مشغول به کار هستند. روزانه حدود 400 پرواز به مقاصد مختلف دنیا انجام می دهد و 60 درصد کترینگ این پروازها در کارخانه دبی طبخ می شوند، از این رو جای تعجب نیست اگر بگوییم آشپزان هواپیمایی امارات در طی روز بیش از 180 هزار وعده غذایی را آماده می کنند. مابقی غذاهای این ایرلاین ابر قدرت در آشپزخانه های مجلل داخل هواپیما و دیگر آشپزخانه های آن در نقاط مختلف دنیا آماده سرو می شوند.

جالب است بدانید که آشپزان هواپیمایی امارات چند ملیتی هستند و منوی این هواپیمایی با توجه به غذای کشور مقصد تنظیم می شود، هدف از این کار آشنایی مسافران با فرهنگ غذایی مقصدی است که می خواهند به آن سفر کنند. در منو هواپیمایی امارات انواع سوپ، دسر، نوشیدنی های گرم و سرد و غذاهای لاکچری مانند کباب های مختلف، ماهی سالمون، خرچنگ و … دیده می شود. منوی این ایرلاین با توجه به فصل، در حال تغییر است و سالانه بیش از 5 هزار آیتم غذایی در منو اضافه و حذف می شود. در ادامه می بینیم که هواپیمایی امارات در کلاس های پروازی مختلف چگونه از مسافران خود پذیرایی می کند.

کترینگ غذایی هواپیمایی امارات در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس

کلاس اکونومی

با در کلاس اکونومی، مسافران با توجه به ساعت و طول پرواز با پیش غذا، وعده غذایی کامل، دسر و نوشیدنی پذیرایی می شوند. مسافران کلاس اکونومی می توانند از میان منویی که شامل دو غذای کامل است یکی را انتخاب کرده و سرو کنند. پیش غذا و دسر هم با توجه به غذاهای کشور و حتی شهر مقصد ارائه می شود.

در پروازهای کوتاه مدت مانند کشورهای حوزه خلیج فارس، مدیریت منو غذا بر عهده یک تیم قوی است که به منطقه ها مختلف سفر کرده و با توجه به سلیقه غذایی آن منطقه منوی خوش طعم خود را ارائه می دهند. این منو ها به صورت فصلی تغییر می کنند.

بیزینس کلاس

مسافران کلاس بیزینس در طول پرواز با وعده های غذایی مختلف پذیرایی می شوند. در ابتدای پرواز یک منوی کامل در اختیار مسافران قرار می گیرد و آن ها می توانند دسرها، غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. غذاهای انتخابی مسافران در چندین وعده و هر زمان که بخواهند برایشان سرو می شود.

منو ارائه شده در بیزینس کلاس به صورت اختصاصی تنظیم شده و انواع غذاهای لاکچری در آن گنجانده شده است. در این منو تمام ذائقه ها و سلیقه های غذایی در نظر گرفته شده و از غذاهای تند و پر ادویه تا غذاهای گیاهی را می توان در آن دید.

فرست کلاس

در فرست کلاس از مسافران به صورت کاملاً ویژه پذیرایی می شود. تمام وسایل پذیرایی در این کلاس پروازی از برندهای معروف دنیا انتخاب شده اند. مسافران فرست کلاس می توانند انواع نوشیدنی ها، میوه های فصلی و دسر را هر زمان که بخواهند سفارش دهند. منوی غذایی این مسافران بسیار مفصل بوده و از طریق بهترین سرآشپزان دنیا طبخ می شود. مسافران فرست کلاس هم مانند بیزینس می توانند غذایشان را در ابتدای پرواز مشخص کرده و در زمان های مختلف سرو کنند.

هواپیمایی امارات امکان سفارش اینترنتی غذا را برای مسافرین خود فراهم کرده و در صورتی که مسافران از رژیم غذایی خاصی استفاده می کنند، قبل از پرواز می توانند رژیم خود را به اطلاع رزرواسیون هواپیمایی امارات برسانند و یا به سایت این هواپیمایی مراجعه کرده و غذای مورد نظرشان را سفارش دهند.

.

دسرهای مجذوب کننده هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات دسرهای خود را با توجه به میوه های فصل کشور مقصد انتخاب می کنند. این دسرهای مجذوب کننده بسیار باسلیقه تزئین شده و وعده غذایی شما را کامل می کنند.

بوراتا همراه با گوجه فرنگی: این دسر خوش طعم با ترکیبی فوق العاده از موتزارلا و خامه تهیه شده و در پروازهای اروپایی سرو می شود. بوراتا دسری ایتالیایی است و با طعم شیرینی که دارد شما را برای سفری عالی به کشور ایتالیا و دیدن جاذبه های آن آماده می کند.

دسر توت فرنگی: توت فرنگی تازه با خامه، شربت توت فرنگی، توت فرنگی با کیک و بستنی، دسرهای خوش طعمی هستند که در پروازهای ایرلند و انگلستان سرو شده و طعمی فوق العاده دارند.

دسر انبه: انبه میوه ای استوایی است و بیشتر در پروازهای شرق آسیا سرو می شود. کیک لایه ای انبه، ترکیب انبه با خامه دسری فوق العاده است که سرو آن پرواز را لذت بخش تر خواهد کرد.

منوی ویژه بچه ها

هواپیمایی امارات منو ویژه ای را برای مسافران 2 تا 12 سال در نظر گرفته است. غذاهای این منو ادویه های کمتری دارند و تزئینات آن ها به گونه ای است که بد غذاترین بچه ها را هم به غذا خوردن ترغیب می کند. چنانچه کودک شما به ماده غذایی خاصی حساسیت دارد می توانید قبل از پرواز آن به مسئولان هواپیمایی امارات اطلاع داده یا غذای مورد علاقه فرزندتان را از طریق سایت امارات سفارش دهید.

شرایط خرید بلیط هواپیما برای بچه ها

سایت معتبر خرید بلیط هواپیما

ایرلاین های فعال در دوره کرونا کدام ها هستند و به چه مقاصدی پرواز دارند؟

کدام ایرلاین ها از تهران به آفریقای جنوبی پرواز دارند؟

برقراری مجدد پروازهای هواپیمایی امارات از مبدا ایران

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ستاره ونک
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54099

به "کترینگ غذایی بدون مرز در هواپیمایی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کترینگ غذایی بدون مرز در هواپیمایی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید