خبرنگاران مشوق های سرمایه گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری تدوین شد

به گزارش بلاگ پو، شهرکرد-خبرنگاران- مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت های طبیعی استان گفت: مشوق های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان تدوین شده است.

خبرنگاران مشوق های سرمایه گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری تدوین شد

مهرداد جوادی روز دوشنبه در آیین افتتاح سفره خانه سنتی شهرکرد به مناسبت هفته گردشگری اضافه نمود: ارائه مشوق های برای جلب سرمایه گذاران در حوزه های گردشگری و بسته های سرمایه گذاری تدوین و برای ارائه به سرمایه گذاران در حوزه گردشگری آماده شده است.

وی گفت: ارایه تسهیلات ارزان قیمت و همچنین آماده سازی زیرساخت های سرمایه گذاری از جمله آب، برق، گاز و جاده دسترسی در طرحهای سرمایه گذاری عظیم از سوی میراث فرهنگی استان تامین خواهد شد.

به گفته وی، در هفته گردشگری 21 عنوان برنامه از جمله افتتاح اقامتگاه بومگردی در کوهرنگ و کلنگ زنی مجتمع گردشگری در شهرکیان، برگزاری تور تالاب گردی مدیران دفترهای خدمات مسافرتی و تخفیف برای خرید صنایع دستی و واحدهای اقامتی پیش بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: برای راه اندازی این سفره خانه سنتی هشت میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی اجرا شده که زمینه اشتغال 15 نفر را فراهم نموده است.

به گفته وی، هم اکنون در استان 25 هتل، 2 مجتمع اقامتی گردشگری، 39 مجمتع بوم گردی، 6 سفره خانه سنتی، پنج مرکز تفریحی سرگرمی، 46 دفتر خدماتی ،مسافرتی و 2 کمپینگ اقامتی در کوهرنگ و سبزکوه فعال است که به دلیل کاهش مسافرت ها و گردشگری با مشکل بودجه روبرو شدند.

به گزارش خبرنگاران، بیش از 800 جاذبه گردشگری در استان چهارمحال وبختیاری فعال است .

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34601

به "خبرنگاران مشوق های سرمایه گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشوق های سرمایه گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید