خبرنگاران وزنه برداران جوان در مسابقات قهرمانی دنیا درخشش خوبی داشتند

به گزارش بلاگ پو، رشت - خبرنگاران - مربی گیلانی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان گفت: وزنه برداران درخشش خوبی در مسابقات قهرمانی دنیا داشتند.

خبرنگاران وزنه برداران جوان در مسابقات قهرمانی دنیا درخشش خوبی داشتند

مسعود محرابی روز آدینه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران گفت: با وجود اینکه سطح کیفی مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان دنیا بالا بود اما تیم ملی ایران با شایستگی برای چهارمین دوره متوالی عنوان قهرمانی دنیا را کسب کرد.

وی ادامه داد: در جریان این مسابقات که در کشور فیجی و با حضور زبده ترین وزنه برداران جوانان دنیا برگزار گردید، تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با تصاحب دو مدال طلا، چهار مدال نقره و 9 مدال برنز و کسب 622 امتیاز تیمی پیروز به کسب عنوان قهرمانی دنیا شد.

وی بیان نمود: البته سطح کیفی و کمی این دوره از رقابت ها بسیار بالاتر از ادوار گذشته بود اما با توجه به اینکه تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با سه قهرمانی متوالی گام در این مسابقات گذاشته بود، وزنه برداران ما از لحاظ شرایط روحی روانی در سطح بالایی قرار داشتند و در نهایت توانستند برای چهارمین دوره متوالی مقام قهرمانی دنیا را کسب نمایند.

مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان به برنامه آینده تیم ملی وزنه برداری جوانان نیز اشاره و اعلام نمود: پس از اتمام مسابقات قهرمانی دنیا، تیم را برای حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنیم و به همین دلیل اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان را تشکیل می دهیم.

محرابی اظهار کرد: با توجه به قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور در مسابقات قهرمانی دنیا، به طور حتم همگان انتظار بجایی دارند که این وزنه برداران در مسابقات قهرمانی آسیا نیز مقام نخست را کسب نمایند که در این راستا، تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست تا وزنه برداران با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته و مقام قهرمانی را کسب نمایند.

7285/ 2007/

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8038

به "خبرنگاران وزنه برداران جوان در مسابقات قهرمانی دنیا درخشش خوبی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزنه برداران جوان در مسابقات قهرمانی دنیا درخشش خوبی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید