خبرنگاران 21 مرداد، آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره هوانوردی غرب کشور

به گزارش بلاگ پو، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرفرودگاه خرم آباد گفت: مهلت ثبت نام در نخستین جشنواره هوانوردی عمومی و گردشگری غرب کشور به میزبانی لرستان تا 21 مرداد سال جاری است.

خبرنگاران 21 مرداد، آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره هوانوردی غرب کشور

علی کاملی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این جشنواره 28 تا 30 مرداد در خرم آباد برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند برای شرکت در آن به سایت فرودگاه خرم آباد و در بخش هوانوردی عمومی ثبت نام نمایند.

وی گفت: شرکت در این رویداد ورزشی تفریحی محدودیت سنی ندارد اما پذیرش شرکت نمایندگان ظرفیت خاصی دارد که بر اساس استاندارد، اولویت های جشنواره و زمان ثبت نام نسبت به قبولی شرکت نمایندگان برای حضور در این مسابقات اقدام می گردد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در 2 بخش هوانوردی عمومی و گردشگری ادامه داد: نمایش و پروازهای تفریحی با هواپیماهای سبک و فوق سبک، پرش از ارتفاع و چتربازی، عکاسی هوانوردی، بالون سواری، گلایدر و پاراگلایدر و گردشگری هوایی از جمله رشته های بخش هوانوردی هستند.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، اجرای موسیقی محلی، نمایش رسوم و بازی های بومی محلی و برپایی سیاه چادرهای عشایری برای بخش گردشگری نخستین جشنواره هوانوردی عمومی غرب کشور برنامه ریزی شده است.

فرودگاه خرم آباد از جمله 16 فرودگاه برتر کشور و دارای تجهیزات قابل قبولی می باشد که این امکان در کنار شرایط جغرافیایی خاص وطبیعت بسیار زیبا و بکر شهرستان موقعیت مناسبی برای برقراری جشنواره هوانوردی فراهم نموده است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29728

به "خبرنگاران 21 مرداد، آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره هوانوردی غرب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 21 مرداد، آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره هوانوردی غرب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید