خبرنگاران 23 موزه در چهارمحال و بختیاری مجوز فعالیت دارد

به گزارش بلاگ پو، شهرکرد- خبرنگاران- معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال از موزه ها گفت: هم اکنون 23 موزه در این استان مجوز فعالیت دارد.

خبرنگاران 23 موزه در چهارمحال و بختیاری مجوز فعالیت دارد

کوروش باباییان روز یکشنبه به مناسبت روز جهانی موزه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران تاکید نمود: از این تعداد 17 موزه فعال و 6 موزه غیرفعال است.

وی افزود: در سال گذشته 88 هزار و 868 نفر از موزه های چهارمحال و بختیاری دیدن نموده اند که نسبت به سال قبل از آن 23 درصد افزایش داشت که بیشترین گروه های بازدید کننده شامل دانش آموزان، دانشجویان، مسافران، گردشگران و گروه های مردمی است.

وی یادآور شد: بازدید از موزه های چهارمحال و بختیاری در سال گذشته تا نیمه اسفندماه امکان پذیر بود و پس از شیوع ویروس کرونا حضور بازدیدکننده در موزه های این استان ممنوع شد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور بازدیدکنندگان از موزه های استان در امسال هنوز شروع نشده است.

به گزارش خبرنگاران، 18 ماه مه مصادف با 28 اردی بهشت ماه به عنوان روز جهانی موزه سرشروع هفته میراث فرهنگی در ایران است که تا سوم خردادماه ادامه دارد.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26546

به "خبرنگاران 23 موزه در چهارمحال و بختیاری مجوز فعالیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 23 موزه در چهارمحال و بختیاری مجوز فعالیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید