خبرنگاران 24 پروژه مالی البرز در ستاد جهش فراوری کشور تایید شد

به گزارش بلاگ پو، کرج- خبرنگاران - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز گفت: دبیرخانه ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش فراوری کشور بندی نظرات کارشناسان ،24 پروژه مالی این استان را مورد تایید قرار داد.

خبرنگاران 24 پروژه مالی البرز در ستاد جهش فراوری کشور تایید شد

زهرا عربشاهی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: این پروژه ها در زمینه کشاورزی ، صنعت و زیر ساخت های گردشگری به ستاد جهش فراوری کشور معرفی گردید.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان البرز ، 60 پروژه برای تائید به دبیرخانه ستاد استانی جهش فراوری معرفی کردند که از بین آنها 24 پروژه تائید و به ستاد کشوری گزارش شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز بیان داشت: این گونه پروژه ها در قالب تفاهم نامه بین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداران برای اجرا به استان ها ابلاغ می گردد.

عربشاهی گفت : در این زمینه تا به امروز تفاهم نامه 12 استان در جریان سفر استانی رییس ستاد برنامه ریزی و راهبری جهش فراوری کشور، امضاء و مبادله شده است و تفاهم نامه استان البرز نیز آماده امضا می باشد.

اکنون استان البرز با برخوداری از سه هزار و 500 واحد فراوریی و صنعتی و 68 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی یکی از قطب های صنعتی و کشاورزی کشور است.

سال جاری نیز بازفعال سازی 10 واحد فراوریی و صنعتی راکد استان البرز با اشتغالزایی حدود پنج هزار نفر در دستور کار قرار گرفته که تا به امروز 16 واحدها به چرخه فراوری بازگشت نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32046

به "خبرنگاران 24 پروژه مالی البرز در ستاد جهش فراوری کشور تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 24 پروژه مالی البرز در ستاد جهش فراوری کشور تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید