خبرنگاران 30 درصد دانش آموزان قمی دسترسی به برنامه شاد ندارند

به گزارش بلاگ پو، قم- خبرنگاران- رییس اداره فناوری اداره کل آموزش وپرورش قم گفت: 30 درصد دانش آموزان قمی به دلیل نداشتن تجهیزات آموزشی مجازی، دسترسی به نرم افزار شاد ندارند.

خبرنگاران 30 درصد دانش آموزان قمی دسترسی به برنامه شاد ندارند

غلامحسین احمدوند روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: با شیوع ویروس کرونا در سال گذشته و غیرحضوری شدن مدارس، آموزش ها در فضای مجازی و به وسیله برنامه شاد ارائه شد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل، با تحقیقات انجام شده معین شد 30 درصد دانش آموزان استان قم عمدتا به دلیل نداشتن تلفن همراه، تبلت و یا رایانه دسترسی به اینترنت و فضای مجازی ندارند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند که درصد زیادی از آنها دانش آموز مقطع ابتدایی هستند، به وسیله تلویزیون و بسته های آموزشی که در اختیارشان قرار می گیرد، آموزش های لازم را دریافت خواهند کرد.

احمدوند اعلام کرد: 70 درصد دانش آموزان این استان که به تجهیزات فضای مجازی دسترسی دارند، آموزش را به وسیله برنامه شاد دریافت می نمایند.

وی گفت: بستر اینترنت در تمام مدارس شهری و روستایی فراهم شده است و در حال حاضر همه مدارس مجهز به تجهیزات لازم برای ارتباطات اینترنتی و فعالیت در فضای مجازی هستند.

وی اضافه نمود: در هر ناحیه از آموزش وپرورش تیم پشتیانی برنامه شاد برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانش آموزان و معلمان تشکیل خواهد شد.

در سال تحصیلی جدید تعداد دانش آموزان با افزایش هشت درصدی نسبت به سال تحصیلی گذشته به حدود 270 هزار نفر در مقاطع مختلف رسیده است؛ 670 فضای فیزیکی و پنج هزار و 800 کلاس درس آماده شده و تعداد کد فضاهای آموزش وپرورش قم حدود یک هزار و 300 واحد است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33648

به "خبرنگاران 30 درصد دانش آموزان قمی دسترسی به برنامه شاد ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 درصد دانش آموزان قمی دسترسی به برنامه شاد ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید