خراسان انتشار بیست هزارمین شماره خود را جشن گرفت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، نخستین روزنامه خراسان در اول تیر 1328 به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدصادق تهرانیان در چهار صفحه قطع کوچک با شعار رسمی برادر جان خراسان است اینجا / سخن گفتن نه آسان است اینجا منتشر شد و اکنون در آستانه هفتاد سالگی خود عنوان کهن ترین روزنامه محلی کشور را نیز یدک می کشد.

خراسان انتشار بیست هزارمین شماره خود را جشن گرفت

این روزنامه امروز دوشنبه 10 دی 1397 با انتشار ویژه نامه ای در 16 صفحه بیست هزارمین شماره خود را جشن گرفت. مدیر مسئول فعلی این روزنامه محمد سعید احدیان است و سردبیری آن را سیدعلی علوی بر عهده دارد.

خراسان تا سال 1377 در سطح استانی منتشر می شد، اما از مورخ 5 بهمن 1377 با چاپ همزمان در تهران و مشهد تصمیم به پوشش کل ایران گرفت، هرچند که رویکرد این روزنامه توجه ویژه خبری به استان های شرقی کشور یعنی خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان است و در هر شماره صفحاتی ویژه این استان ها دارد. این روزنامه همچنین ضمیمه های هفتگی نیز دارد.

انتشار خراسان جریان رسانه ای نوینی را راه انداخت و باعث شد تا استان های دیگر نیز به فکر انتشار روزنامه ای مخصوص به خود بیفتند

صاحب امتیاز فعلی این روزنامه موسسه فرهنگی و هنری خراسان است. این موسسه در سال 1380 تاسیس و صاحب امتیاز روزنامه خراسان شد. پیشتر امتیاز این روزنامه در اختیار بنیاد شهید بود. در حال حاضر اعضای هیات امنای این موسسه برای دوره های 5 ساله از طرف دفتر رهبر معظم انقلاب منصوب می شوند.

هرچند که خراسان امروز انتشار بیست هزارمین شماره خود را جشن گرفت، اما مانند دیگر رسانه های چاپی این روزها وضعیت مناسبی ندارد و زمزمه هایی مبنی بر پرداخت با تاخیر دستمزد خبرنگارانش به گوش می رسد.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3755

به "خراسان انتشار بیست هزارمین شماره خود را جشن گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان انتشار بیست هزارمین شماره خود را جشن گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید