خود را ملزم به ارتباط با دانشگاه ها می دانیم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس خانه معدن ایران با بیان اینکه خود را ملزم به ارتباط با دانشگاه ها می دانیم، گفت: دانشگاه ها تنها متعلق به خودشان نیستند بلکه متعلق به کسانی هستند که از علم بهره برداری می نمایند و کسانی که از دانشگاه بیرون می آیند باید بتوانند نیازهای جامعه را تأمین نمایند.

خود را ملزم به ارتباط با دانشگاه ها می دانیم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا بهرامن در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری تبریز، با بیان اینکه رینوتکس 2019 فراتر از حد انتظار ظاهر شده است، اضافه کرد: معتقدم که نوآوری ها باید در یک مجموعه متمرکز باشد تا هم مخاطبان بتوانند نیازهای خود را به راحتی تأمین نمایند و هم بتوانیم نشان دهیم که در حوزه های مختلف چه اتفاق هایی می افتد.

وی اعلام کرد: خانه معدن ایران به طور گسترده ای در این نمایشگاه حضور یافته، هم تقاضای خود را مطرح کردیم و هم طرح های مربوط به اکتشاف و تولید و حتی بحث بازاریابی را ارائه کردیم.

وی با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه همیشه مغفول مانده است، اضافه کرد: ما در اولین روز نمایشگاه توانستیم دانشگاه صنعتی سهند را به عنوان مخاطب در کنار خود داشته باشیم و لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه را در نشست های رودررو لمس کردیم.

بهرامن با بیان اینکه در روز دوم رینوتکس، پنج طرح مطالعاتی بخش معدن در این نمایشگاه ارائه شد، اضافه کرد: بخش معدن باید نگاه خود را تغییر دهد و بر اساس برنامه های پژوهشی و آینده نگری حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه طرح های فناورانه به صورت یک آرشیو در خانه معدن ایران گردآوری خواهد شد، اضافه کرد: ما از امروز تمام مسائلی که در نمایشگاه مطرح شده است را به صورت وسیع از راه های ارتباطی به بهره برداران و فعالان بخش معدن اعلام نموده ایم و یک تحرک خاصی در بخش معدن ایجاد شده است.

رئیس خانه معدن ایران درخصوص مسائل زیست محیطی پروژهای بخش معدن نیز گفت: ما معتقدیم این دو موضوع نباید بازدارنده یکدیگر باشند؛ شعار خانه معدن این است که فعالیت های معدنی نباید موجب تخریب محیط زیست و منابع طبیعی گردد و بر این اساس معتقدیم بازسازی معادن باید توسط بهره برداران انجام گردد که به دنبال قانونی کردن این موضوع نیز هستیم.

براساس این گزارش؛ هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) 13 تا 17 آبان ماه جاری از ساعت 15 تا 21 در نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15212

به "خود را ملزم به ارتباط با دانشگاه ها می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خود را ملزم به ارتباط با دانشگاه ها می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید