داستان پیچیده دروازه بان مورد نظر پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، یحیی گل محمدی پس ازآن که متوجه شد باشگاه استقلال رضایتنامه رشید مظاهری را تحت هیچ شرایطی برای باشگاه پرسپولیس صادر نمی کند نام دو دروازه بان دیگر را به رضا درویش داد؛ علیرضا بیرانوند و پیغام نیازمند!

داستان پیچیده دروازه بان مورد نظر پرسپولیس

گزینه اول سرمربی پرسپولیس علیرضا بیرانوند بود که ظاهرا او هم پرسید! چرا؟

علت آن درخواست سنگین و یک میلیون یورویی باشگاه آنتورپ بلژیک است. باشگاهی که گلرملی پوش و سرشناس کشورمان تحت قرارداد آن است و گرچه دربواویشتا توپ می زند، اما اختیارش دردست باشگاه بلژیکی است. شاید علیرضا بیرانوند در شرایط فعلی بدش نیاید که به پرسپولیس برگشته و جایگاه خود در تیم ملی را پس بگیرد، اما این تیم پول خرید گلر ملی پوش ایرانی را ندارد.

هرچند یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور تبریز در مورد بحث جذب علیرضا بیرانوند در نیم فصل گفت: هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه نسبت به جذب بیرانوند نداشته ایم. دروازه بان آماده ای به نام حامد لک داریم. همه می دانند چه قدر به لک اعتماد و اعتقاد داریم. در چند روز آینده هم درصدد تمدید قراردادش هستیم. درباره اسامی که در رسانه ها و جا های مختلف مثل فضای مجازی از آن ها نام برده می گردد صحبتی نداشته ایم. .

اما آن صحبت ها صرفا برای حفظ روحیه و انگیزه حامد لک بود چرا که پس از رها کردن پرسپولیس به وسیله بوژیدار رادوشوویچ، تنها گلر موجود این تیم تا انتها نیم فصل حامد لک بود.

یحیی گل محمدی که حالا مربی با تجربه ای است نمی خواست فکر تنها دروازه بان قابل اعتماد خودش را به هم بریزد، ولی سرمربی پرسپولیس خوب می داند که برای تقویت تیمش احتیاج به جذب یک دروازه بان خوب دارد از این رو یحیی دوست داشت شاگرد سابقش در پرسپولیس و نفت را به تهران بازگرداند که حالا غیرممکن شده است.

البته باید به باشگاه بلژیکی حق داد چرا که برای خرید گلرملی پوش ایرانی مبلغ 700 هزار یورو به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد.

بعلاوه خود علیرضا بیرانوند قراردادی سه ساله با آنتورپ دارد که سال اول 600 هزار یورو دریافت کرد، سال دوم 700 هزار یورو و سال سوم قرار است 800 هزار یورو از این تیم بگیرد هرچند فعلا در تیم پرتغالی بواویشتا توپ می زند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60385

به "داستان پیچیده دروازه بان مورد نظر پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان پیچیده دروازه بان مورد نظر پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید