دانشجویان دکتری برای حضور در دانشگاه علم و صنعت در سامانه گلستان ثبت نام نمایند

به گزارش بلاگ پو، دانشجویان دوره دکترا ورودی های 95 و ما قبل که پیشنهاد رساله آن ها به تصویب رسیده است برای حضور در دانشگاه علم و صنعت در سامانه گلستان ثبت نام نمایند.

دانشجویان دکتری برای حضور در دانشگاه علم و صنعت در سامانه گلستان ثبت نام نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام دانشگاه علم و صنعت، دانشجویان دوره دکترا ورودی های 95 و ما قبل که پیشنهاد رساله آن ها به تصویب رسیده است و برای پیشبرد رساله خود در شرایط فعلی (شیوع بیماری کرونا) احتیاج به استفاده از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی در داخل دانشگاه را دارند ضروری است از روز شنبه 13 اردیبهشت ماه 99 با مراجعه به پیشخوان سایت گلستان در بخش درخواست حضور در دانشگاه، فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

دانشگاه در حال برنامه ریزی است تا از تاریخ 20 اردیبهشت امکان حضور دانشجویان در دانشگاه را فراهم کند. بدیهی است پس از آنالیز درخواست ها، در صورت دارا بودن شرایط حضور و تامین امکانات مورد احتیاج بتدریج نسبت به حضور و فعالیت پژوهشی ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ با توجه به شرایط خاص موجود، تکمیل کلیه بخش های فرم درخواست الزامیست و به فرم های ناقص رسیدگی نخواهد شد. برای حضور سایر دانشجویان دکترا در صورت ایجاد شرایط مناسب متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 8 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25413

به "دانشجویان دکتری برای حضور در دانشگاه علم و صنعت در سامانه گلستان ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دکتری برای حضور در دانشگاه علم و صنعت در سامانه گلستان ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید