دانشجویان صنعتی اصفهان مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله را کسب کردند

به گزارش بلاگ پو، دانشجویان صنعتی اصفهان مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی را در رقابت با پژوهشگران 53 کشور کسب کردند.

دانشجویان صنعتی اصفهان مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله را کسب کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی را کسب کردند.

برترین های نهایی مسابقات بین المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS 2019 INFORMS) در نشست سالانه مؤسسه تحقیق در عملیات و علم مدیریت که معتبرترین ارگان تحقیق در عملیات (Operations Research) در دنیا است و همه ساله با حضور بیش از 7 هزار نفر از محققان و شرکت های بزرگ صنعتی و خدماتی برجسته از سراسر دنیا برگزار می گردد به رقابت پرداختند.

در این نشست و مسابقه علمی که 20 الی 23 اکتبر 2019 و با رقابت 53 تیم از کشور های مختلف دنیا، در سیاتل آمریکا برگزارشد، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از پوریا ارسلانی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها، دکترمحمد رئیسی نافچی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها و دکتروحید فامیل دردشتی، پژوهشگر مرکز CIRRELT کانادا به مقام نخست این رقابت ها دست یافت.

همچنین در رقابت پوستر RAS 2019 این نشست بین المللی، پس از راهیابی 15 پوستر به مرحله نهایی، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های دانشگاه صنعتی اصفهان پیروز شد رتبه نخست این رقابت را نیز به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است مسابقات بین المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS 2019 INFORMS) از سال 2010 و به صورت سالیانه برگزارمی گردد و این برای اولین بار است که یک تیم از دانشگاه های ایران پیروز به کسب چنین مقامی در مسابقات با این سطح می گردد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15009

به "دانشجویان صنعتی اصفهان مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان صنعتی اصفهان مقام نخست مسابقات بین المللی حل مسئله را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید