دبیرستان های با کیفیت بالای آموزشی در استان بوشهر گسترش یابد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از دانش آموزان و تقویت علمی آنان کوشش و برنامه ریزی خاصی را در استان داریم.

دبیرستان های با کیفیت بالای آموزشی در استان بوشهر گسترش یابد

وی با اشاره به برنامه ساخت و مدیریت مدرسه شهدای هسته ای بوشهر با همکاری نیروگاه اتمی بوشهر اعلام نمود: اداره این مدرسه به صورت هیئت امنایی خواهد بود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه شهرداری ها مکلف به پرداخت پنج درصد درآمد از محل گرفتن عوارض به آموزش و پرورش هستند، اضافه نمود: اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان باید در دستور کار آموزش و پرورش استان بوشهر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ساخت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس بوشهر ضروری است و زمین ساخت این مدرسه در شهرک نیایش بوشهر در نظر گرفته گردیده که با تملک زمین به زودی عملیات اجرایی این مدرسه شروع می گردد.

گراوند با اشاره به تحصیل 160 دانش آموز در رشته های علوم ریاضی و تجربی در دبیرستان دانشگاه خلیج فارس بوشهر اعلام کرد: باید از مشارکت دانشگاه خلیج فارس درحمایت از این دانش آموزان تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست با تاکید بر لزوم پرداخت حق آموزش و پرورش توسط شهرداری ها، گفت: تاکنون 2.8 میلیارد ریال عوارض شهرداری ها در اختیار آموزش و پرورش استان بوشهر قرار گرفته است.

ناصر کرمی با اشاره به اجرای طرح های تقویت بنیه علمی دانش آموزان اعلام نمود: بخشی از اعتبارات 12 درصدی اعتبارات ویژه اجرای طرح بنیه علمی دانش آموزان در استان هنوز پرداخت نگردیده است که باید معین تکلیف گردد.

وی گفت: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان نقش مهمی در بهبود وضعیت استان در کنکور سراسری داشته و رتبه قبولی کنکوری استان بوشهر را از 23 به 16 ارتقاء داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 597

به "دبیرستان های با کیفیت بالای آموزشی در استان بوشهر گسترش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرستان های با کیفیت بالای آموزشی در استان بوشهر گسترش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید