دجورجی: امیدوارم کونته سرمربی اینتر شود، کرزیزفسکی و جکسون، الگوهای من هستند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم والیبال لوبه گفت: در میان مربیان فوتبال، آنتونیو کونته، کسی است که بیشتر از بقیه او را تحت نظر دارم و سعی می کنم روش کار او را دنبال کنم.

دجورجی: امیدوارم کونته سرمربی اینتر شود، کرزیزفسکی و جکسون، الگوهای من هستند

به گزارش خبرنگاران، فردیناندو دجورجی، ستاره سال های دور تیم ملی والیبال ایتالیا ملقب به فه فه چند روز قبل به عنوان سرمربی با تیم لوبه چیویتانووا، قهرمان سری A1 والیبال ایتالیا شد. لوبه با شکست دادن تیم قدرتمند پروجا در سری بازی های فینال، جام قهرمانی را بالای سر برد.

دجورجی در کنار گاردینی، جیانی و براچی، تنها بازیکنان تاریخ والیبال ایتالیا هستند که 3 بار به عنوان قهرمانی جهان رسیده اند. شاگردان او روز شنبه در برلین با غلبه بر زنیت کازان، فاتح لیگ قهرمانان اروپا هم شدند.

دجورجی در مورد آینده تیم لوبه گفت: شرایط برای ما بسیار سخت تر خواهد شد، چون حفظ این عناوین برای هر تیمی سخت است. ما در درجه نخست باید به فکر جانشین مناسبی برای سوکولوف باشیم که به زنیت خواهد رفت. امیدوارم بتوانیم ایوان زایتسف را جایگزین او کنیم ولی من از طرفی بابت رشد بازیکن جوانی مثل بالاسو شاد هستم. او با 23 سال سن توانسته چهره موثر و خوبی از خود در سری A1 نمایش دهد.

فه فه شرح داد: نکته مهم پس از قهرمانی این است که هر چه سریع تر مدال طلا را از گردن در بیاوریم و زیاد به آن فکر نکنیم.

وی ادامه داد: ما در سالی هستیم که باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم. امیدوارم خوانتورنا به تیم ملی ایتالیا بازگردد چون تیم ملی در پست دریافت کننده دچار مشکل است.

سرمربی پیشین تیم ملی لهستان گفت: من هم مثل سایر ورزشکاران و مربیان، الگوهایی برای خود در جهانی حرفه ای دارم. من از اینکه با مربی بزرگی مثل مایک کرزیزفسکی (سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال آمریکا) مقایسه شوم، لذت می برم. فیل جکسون (مربی اسطوره ای تیم های بسکتبال لیکرز و شیکاگو در NBA) دیگر شخصیت مورد علاقه من است که دوست دارم با آنها ملاقات کنم.

وی در پایان گفت: در میان مربیان فوتبال، آنتونیو کونته، کسی است که بیشتر از بقیه او را تحت نظر دارم و سعی می کنم روش کار او را دنبال کنم. امیدوارم او هر چه زودتر به هدایت تیم اینتر را بر عهده بگیرد.

فردیناندو دجورجی، در مقطعی یکی از گزینه های هدایت تیم ملی والیبال ایران بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7350

به "دجورجی: امیدوارم کونته سرمربی اینتر شود، کرزیزفسکی و جکسون، الگوهای من هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دجورجی: امیدوارم کونته سرمربی اینتر شود، کرزیزفسکی و جکسون، الگوهای من هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید