درآمد سلبریتی ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

به گزارش بلاگ پو، سلبریتی ها و افراد مشهور در دنیا به ازای انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبالغ هنگفتی را از شرکت ها و برندهای مختلف در دنیا دریافت می نمایند.

درآمد سلبریتی ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

به گزارش خبرنگاران، اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در دنیا به شمار می رود، در چند سال اخیر به خصوص با روی کار آمدن قابلیت های جدیدی همچون استوری و صفحات کاربری تجاری، میزبان دریافت و نمایش تبلیغات و آگهی های تجاری از سوی شرکت ها و برندهای مختلف بوده است و هم اکنون می توان گفت که تبدیل به یکی از بزرگ ترین پلت فرم های دنیا برای کسب درآمد و تبلیغات تجاری شده است.

در گزارشی که بیزینس اینسایدر نوشته است، افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی ها در مورد جلب نظر شرکت ها و برندهای مختلف برای نمایش تبلیغات در صفحات کاربری اینستاگرامی خود بسیار پیروز تر از سایر افراد وعموم مردم بوده اند؛ چراکه تعداد دنبال نمایندگان و فالوورهای زیادی داشته و از سویی دیگر نیز با در اختیار داشتن خیل عظیمی از هواداران، قادر خواهند بود تاثیر بسیار گسترده تر و بیشتری را بر روی ذهن و نگرش افراد ایجاد نمایند.

این افراد مشهور که عموما خوانندگان، بازیگران و فوتابالیست های محبوب و موردعلاقه مردم در سراسر دنیا هستند، از این فرصت بهره جسته و برای نمایش آگهی و تبلیغات محصولات و برندهای مختلف، مبالغ هنگفتی را از شرکت های مختلف دریافت نموده و بدین ترتیب کسب درآمد می نمایند.

این گزارش به مرور مبالغی که سلبریتی ها از شرکت ها و برندهای مختلف برای نمایش و به اشتراک گذاری یک پست تبلیغی دریافت می نمایند، خواهد پرداخت.

کایلی جنر :

گفته می گردد کایلی جنر در سال 2018 میلادی برای به اشتراک گذاشتن هر یک پست تبلیغی در اکانت اینستاگرام خود، تا سقف یک میلیون دلار از شرکت های مختلف گرفته است این در حالیست که این رقم در سال 2017 معادل 400 هزار دلار به ازای هر پست بوده است.

در آخرین آمارها، تعداد فالوورهای وی، 112 میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

سلنا گومز :

وی نیز در سال 2018، حدود 800 هزار دلار به ازای اشتراک هر یک پست تبلیغی در اینستاگرام دریافت نموده که در سال قبل از آن، این رقم 550 هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای وی 139 میلیون کاربر گزارش شده است.

کریستیانو رونالدو :

وی به عنوان ستاره پرتغالی فوتبال، در سال 2018 میزان مبلغی که به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته است، 750 هزار دلار بوده؛ در حالی که مبلغ آن در سال 2017، 400 هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای رونالدو، 137 میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

کیم کارداشیان :

نرخ انتشار هر پست تبلیغاتی بر روی اکانت اینستاگرامی کیم کارداشیان در سال 2018، 720 هزار دلار و در سال 2017، 500 هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای اینستاگرامی وی 114 میلیون نفر اعلام شده است.

بیانسه :

وی نیز به عنوان یکی دیگر از خوانندگان مشهور، در سال گذشته به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام خود 700 هزار دلار دریافت نموده این در حالیست که در سال 2017، 400 هزار دلار بدین منظور میگرفته است.

تعداد فالوورهای وی 116 میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

نیمار دا سیلوا سانتوس :

نیمار نیز به عنوان یکی از ستارگان فوتبال برزیل، در سال گذشته به ازای اشتراک گذاری هر یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبلغی معادل 600 هزار دلار گرفته است.

تعداد فالوورهای وی 100 میلیون نفر اعلام شده اند.

لیونل مسی:

میزان مبلغی که این ستاره آرژانتینی فوتبال، برای هر پست تبلیغی در سال 2018 میلادی گرفته است، نیز 500 هزار دلار تخمین و اعلام شده است.

تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی وی نیز 100 میلیون نفر گزارش شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9341

به "درآمد سلبریتی ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد سلبریتی ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید