درخواست یک بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی را داده ام

به گزارش بلاگ پو، سیدمحمد ناظم الشریعه در مصاحبه با خبرنگاران، درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: یک مرحله اردو را برگزار کردیم و مرحله بعد 20 تیرماه برگزار می گردد. تورنمنت های زیادی نداریم و باید تیم را هر ماه دور هم جمع کنیم. ملاک دعوت از بازیکنان هم خوب بودن عملکرد فنی و بدنی آنها است. لژیونرها هم به ایران برگشته اند و می توانیم آنها را از نزدیک زیر نظر بگیریم.

درخواست یک بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی را داده ام

وی ادامه داد: ما تورنمنت آستاراخان را با حضور قزاقستان، روسیه و آذربایجان در پیش داریم ولی قبل از آن باید یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم. درخواست بازی با یک تیم اروپایی را در اول شهریورماه داده ایم. با توجه به اینکه جام ملت ها را در پیش داریم نباید با تیم های آسیایی بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره عنوان سومی ایران در مسابقات زیر 20 سال آسیا تاکید نمود: به هر حال اگر می خواهیم به فکر آینده باشیم باید از همین حالا آغاز کنیم نه اینکه 6 ماه مانده به مسابقات برنامه ریزی کنیم. جلسه خوبی با هیات رئیسه سازمان لیگ در تبریز داشتیم و مقرر شد برای تیم های پایه برنامه ریزی مدون داشته باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8346

به "درخواست یک بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی را داده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست یک بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی را داده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید