دردسرهای دختر پینگ پنگ باز در روزهای شیوع کرونا!

به گزارش بلاگ پو، ملی پوش تنیس روی میز ایران که به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه حضور دارد، می گوید میز تمرین ندارد و فقط تمرینات بدنسازی انجام می دهد.

دردسرهای دختر پینگ پنگ باز در روزهای شیوع کرونا!

مهشید اشتری، ملی پوش تنیس روی میز ایران در گفت وگو با خبرنگاران به لغو اردوی تیم ملی در نتیجه شیوع کرونا اشاره نمود و گفت: برای اعزام به تور عمان و مسابقات دنیای در اردوی آماده سازی بودیم اما از سوم اسفند که داستان کرونا جدی شد، اردو را کنسل کردند و من هم به مشهد برگشتم. همه سالن های مشهد بسته شده است و نمی توانم تمرین توپ زنی انجام بدهم. تنها تمرینات بدنسازی محدود را انجام می دهم چون در خانه امکان انجام تمرینات سنگین تر نیست.

او در ادامه اضافه کرد: نمی دانم تمرینات بازیکنان دیگر چگونه است و آیا در خانه میز دارند یا نه؟ اما من میز ندارم و این خیلی بد است چون اگر میز داشتم، می توانستم با پدرم یا حریف تمرینی کار کنم.

اشتری به عملکرد خود در سال 98 اشاره و اعلام کرد: سال گذشته در مسابقات مختلفی شرکت کردم؛ در تور عمان عملکردم متوسط بود اما در کاپ آسیا نتیجه بهتری گرفتم و نفر 50 دنیا را که یک بازیکن هندی بود، شکست دادم همچنین در مسابقات دنیای خوب کار کردم اما در مسابقات انتخابی تیم ملی پنجم شدم و نتیجه ای که مد نظرم بود را نگرفتم. در ادامه از عملکردم در مسابقات فنلاند، بلاروس و انتخابی تیم ملی برای قهرمانی دنیا راضی بودم. در کل عملکردم متوسط رو به بالا بود.

او در خصوص بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود در سال 98 گفت: بهترین خاطره ام به کاپ آسیا برمی شود؛ در این مسابقات نفر پنجاهم دنیا را که یک هندی بود، شکست دادم و پس از آن هم عملکردم در مسابقات فنلاند و انتخابی تیم ملی جزو بهترین خاطراتم هستند اما بدترین خاطره ام این بود که در مسابقات انتخابی تیم ملی که خرداد ماه و برای مسابقات آسیایی برگزار گردید، انتخاب نشدم.

اشتری به مهمترین هدف خود در سال جدید اشاره نمود و گفت: هدفم ابتدا این بود که برای مسابقات انتخابی المپیک توکیو کار کنم که آن را از دست دادم اما اکنون به دنبال حفظ صندلی هستم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22381

به "دردسرهای دختر پینگ پنگ باز در روزهای شیوع کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهای دختر پینگ پنگ باز در روزهای شیوع کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید