دردسر اجباری؛ پرسپولیس تا اواسط اسفند آدینه بازی ندارد

به گزارش بلاگ پو، برنامه هفته های هفدهم تا بیست ویکم لیگ برتر، نمی تواند باعث شادی پرسپولیسی ها گردد، زیرا آن ها در بهمن تا اواسط اسفند، هرگز روز آدینه به میدان نمی فرایند.

دردسر اجباری؛ پرسپولیس تا اواسط اسفند آدینه بازی ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طبق برنامه سازمان لیگ، یک شنبه 6 بهمن پرسپولیس در تهران میزبان تراکتور تبریز است و از ساعت 16:45 در استادیوم آزادی با این رقیب مدعی ملاقات می نماید. سپس روز شنبه 12 بهمن در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود و روز پنج شنبه همان هفته به تاریخ 17 بهمن، باید شهرآورد پایتخت را در استادیوم آزادی تجربه کند. سرخپوشان روز سه شنبه 22 بهمن در قطر به سراغ الدحیل می فرایند تا لیگ قهرمانان آسیا 2020 را استارت بزنند و هفته بعد از آن یعنی سه شنبه 29 بهمن در تهران از الشارجه امارات میزبانی می نمایند تا بازی های بهمن به اتمام برسد.

اسفند برای پرسپولیس با یک تقویم سخت شروع می گردد. آن ها روز یک شنبه 4 اسفند با سپاهان در اصفهان ملاقات می نمایند. شاید امتیازات این بازی، تکلیف قهرمان فصل را روشن کند. سپس روز پنج شنبه همان هفته (8 اسفند) برابر شهرخودرو در تهران به میدان می فرایند. در دور رفت، هر دو بازی را باخته بودند. دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 نیز روز 12 اسفند با ملاقات مقابل التعاون عربستان به سرانجام می رسد. باقی رقابت های پرسپولیس از 12 اسفند تا سرانجام سال هنوز اعلام نشده، اما بعید است نیمه نهایی جام حذفی در این فرصت دو هفته ای انجام گردد. سرخ ها تا 19 فروردین نیز، ملاقاتی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و می توانند حداقل 3 ملاقات از لیگ را پیگیری نمایند؛ ملاقات هایی که هنوز برنامه آن اعلام نشده است.

با این حساب پرسپولیس هرگز روز آدینه به میدان نمی رود. این در حالی است که طبق برنامه فعلی سازمان لیگ، سپاهان در هفته هجدهم، می تواند ملاقات خود مقابل فولاد را در روز آدینه برگزار کند. استقلال مقابل فولاد خوزستان از هفته هفدهم نیز روز آدینه بازی خواهد نمود. شهرخودرو هم در همان هفته هفدهم شانس بازی در روز آدینه را دارد، اما در این میان، تراکتور خوشبخت ترین مدعی است زیرا در هفته های هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست ویکم در روز آدینه به میدان خواهد رفت؛ نعمتی که باقی مدعیان از آن بی بهره هستند!

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18652

به "دردسر اجباری؛ پرسپولیس تا اواسط اسفند آدینه بازی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر اجباری؛ پرسپولیس تا اواسط اسفند آدینه بازی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید