دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو ویژه قبول شدگان دوره ضمن خدمت

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - دبیرانی که پیروز به قبولی در آزمون دوره توانمندسازی مدرسان فناوری نانو شده اند و تمایل دارند گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو را نیز دریافت کنند، لازم است در مصاحبه آنلاینی که هفته آخر دی ماه انجام می شود، شرکت کنند.

دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو ویژه قبول شدگان دوره ضمن خدمت

به گزارش باشگاه نانو، علاقمندان پیش از انجام مصاحبه تا تاریخ 12 دی ماه فایل ارائه و یک فیلم تدریس با شرایطی که در ادامه گفته شده، به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند. فیلم ارسالی باید شامل ارایه و تدریس فایل پاورپوینت با یکی از موضوعات معین شده باشد. شرایط و جزییات تهیه این فیلم را از اینجا دریافت کنید.

این فیلم ها توسط کارشناسان بنیاد آموزش داوری خواهد شد و بخشی از امتیاز نهایی را تشکیل می دهد. پس از داوری ، زمان بندی مصاحبه ها انجام و به اطلاع دبیران می رسد. به فایل های ارسالی بعد از تاریخ 12 دی ماه ترتیب اثر داده نخواهد شد و عدم ارسال فیلم خواسته شده تا تاریخ مذکور به منزله انصراف از مصاحبه تلقی خواهد شد.

مصاحبه شامل سوالات علمی و عمومی در حوزه های مختلف علوم و فناوری نانو است. فایل شاخص های ارزیابی در مصاحبه توانمندی تدریس نانو را از اینجا دریافت کنید.

شایان ذکر است بخشی از این سوالات مربوط به اطلاعات عمومی از محصولات نانویی ساخته شده در ایران است. برای دریافت فایل کتاب محصولات فناوری نانو ساخت ایران اینجا را کلیک کنید.

دوره آموزشی (ضمن خدمت) با عنوان آشنایی با فناوری نانو در راستای توانمندسازی دبیران شاغل در پژوهش سراهای کشور، با همکاری باشگاه دانش آموزی نانو، وزارت آموزش و پرورش و قطب کشوری فناوری نانو در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته برگزار و نتایج آزمون آن معین شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39889

به "دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو ویژه قبول شدگان دوره ضمن خدمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو ویژه قبول شدگان دوره ضمن خدمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید