در این کتابخانه می توانید تبلت قرض گرفته و از پرینتر 3 بعدی بهره ببرید

به گزارش بلاگ پو، کتابخانه مرکزی جدید هلسینکی مجهز به فناوری های مدرن ازجمله پرینتر سه بعدی است. کاربران همچنین می توانند تبلت قرض گرفته و امور دیجیتالی خود را با آن انجام دهند.

در این کتابخانه می توانید تبلت قرض گرفته و از پرینتر 3 بعدی بهره ببرید

به گزارش خبرنگاران، آنا-ماریا سوی نین وارا با 3 دهه تجربه دیجیتال، مدرن ترین کتابخانه عصر حاضر را مدیریت می نماید.

Oodi فراتر از یک کتابخانه است که با هزینه 110 میلیون دلار ساخته و مجهز شده که می تواند جذابیت زیادی برای علاقه مندان به فناوری داشته باشد.

استودیوهای ضبط، آشپزخانه، اتاق گیم مجهز به کنسول های پلی استیشن، و بخش ویژه سه بعدی در کنار پروژکتورهای دیجیتال برای هنرمندانی که می خواهند پرزنتیشن نمایند؛ بخشی از تجهیزات سخت افزاری نصب شده در Oodi است.

کاربران می توانند قطعات موردنیاز خود را به صورت سه بعدی پرینت نموده و با خود به خانه ببرند. قرض دریافت تبلت نیز برای انجام امور دیجیتال بخش ویژه بعدی است که کاربران را به خود جذب می نماید.

هر طبقه از 3 طبقه کتابخانه با هدف خاصی ساخته شده و مثلاً در طبقه اول رستوران، سینما، مرکز اطلاعات اتحادیه اروپا، سالن کنسرت تعبیه شده است. طبقه سوم نیز به عنوان بهشت کتاب در نظر گرفته شده که جذابیت خاصی دارد.

کتابخانه های منطقه اسکاندیناوی رهبری طراحی را در خود جای داده اند. سال گذشته کتابخانه Dokkl به عنوان کتابخانه هیبریدی عنوان بهترین کتابخانه سال را در دنیا به خود اختصاص داد. همچنین قرار است کتابخانه فوق مدرن اسلو در نروژ در سال 2020 افتتاح گردد.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3322

به "در این کتابخانه می توانید تبلت قرض گرفته و از پرینتر 3 بعدی بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این کتابخانه می توانید تبلت قرض گرفته و از پرینتر 3 بعدی بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید