در صف انتظار اکسپرس انتری هستید؟ این مسیرهای مهاجرتی در پی شما هستند

به گزارش بلاگ پو، برای شما همراهان گرامی خبرنگاران که در صف انتظار اکسپرس انتری قرار دارید خبر خوبی داریم! شما می توانید به وسیله مسیرهای مهاجرتی تازه استان های آلبرتا، آنتاریو و نوا اسکوشیا در اول صف دریافت دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب استانی شدن قرار بگیرید.

در صف انتظار اکسپرس انتری هستید؟ این مسیرهای مهاجرتی در پی شما هستند

از این راستاهای مهاجرتی اخیرا برای جست و جوی متقاضیان واجد شرایط که در صف انتظار اکسپرس انتری هستند استفاده می گردد. یکی از شرایطی که متقاضیان باید داشته باشند سابقه کار در شغلی تعیین است. برای آنهایی که از طرف این راستاهای مهاجرتی شناسایی می شوند اعلانیه ای صادر می گردد و از آنها برای تقاضا جهت انتخاب استانی شدن به منظور اقامت دائم در آن استان دعوت می گردد.

به این راستاهای مهاجرتی راستاهای مهاجرتی منفعال (passive) هم گفته می گردد چرا که متقاضیان تنها می توانند پس از اینکه ازطریق یکی از این راستاها انتخاب شدند تقاضا ارائه نمایند.

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

راستاهای مهاجرتی که از آنها برای جست و جو در صف انتظار اکسپرس انتریاستفاده می گردد عبارت اند از:

  • نوا اسکوشیا - راستا مهاجرتی اولویت های بازار کار
  • آلبرتا - راستا مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا
  • آنتاریو - راستا مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی - کارگر ماهر فرانسوی زبان - کارگران شغل در مشاغل فنی دارای مهارت

متقاضیانی که علاقه مند هستند از طرف یکی از این راستاها دعوتنامهبرایشان صادر گردد می بایست اول در صف انتطار اکسپرس انتری پروفایل بسازند. معیارهایجست و جو هم در هر استان فرق دارد و می تواند بسته به احتیاجهای بازار کار تغییرکند.

نوا اسکوشیا

برای نمونه، از راستا مهاجرتی اولویت های بازار کار استان نوا اسکوشیا برای جست و جوی متقاضیانی استفاده می گردد که در مشاغلی خاص که در این استان با کمبود نیروی کار روبرو هستند دارای سابقه کار هستند. برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا (NSNP) از آگوست 2018 به وسیله این راستا مهاجرتی دو بار به جست و جوی متقاضیان پرداخته است؛ یک بار در پی متقاضیان دارای سابقه کار به اسم مربی و دستیار مربی نونهالان و یک بار در پی حسابداران و حسابرسان.

امتیاز CRS (سیستمجامع رتبه بندی) متقاضیان اکسپرس انتری که در پذیرش 24 ژانویه انتخاب شدند میبایست بین 400 تا 450 می بوده و آنها باید علاوه بر داشتن معیارهای دیگر حد اقلپنج سال سابقه کار به اسم حسابرس یا حسابدار می داشته اند.

نکته ای که خبرنگاران آن را به متقاضیان مهاجرت که می خواهند امتیاز سیستم جامع رتبه بندی خود را بالا ببرند،توصیه می نماید این است که صرف اعلام داشتن سابقه کار کامل و دقیق در پروفایل اکسپرس انتری راه خوبی برای این منظور نیست، اما از طرف دیگر مزیت این کار این است که از طرف یک راستا مهاجرتی مثل راستا مهاجرتی اولویت های بازار کار دعوت به تقاضا می شوید.

آلبرتا

راستا مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا که سال پیش از آن رونمایی شد همبرای جست و جوی آندسته از متقاضیانی استفاده می گردد که دارای شرایط و معیارهای ایناستان هستند. از جمله این معیار داشتن 300 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی واشتغال در شغلی که از توسعه و تنوع مالی آلبرتا پشتیبانی می نماید. از نظر برنامهمهاجرت استانی آلبرتا (AINP)، اولویتبا افرادی است که در آلبرتا سابقه کار دارند یا از یک کارفرمای آن استان پیشنهادشغل دریافت کرده اند، از یکی از موسسات آموزش عالی یا دانشگاه های این استان مدرکخود را گرفته اند یا والدین یا خواهر و برادر آنها در این استان زندگی می نمایند.

البته برنامه مهاجرت استانی آلبرتا هشدار داده است که پروفایل هایی که ظرف مدت سه ماه یا کمترمانده به برگزاری پذیرش منقضی می شوند را در نظر نخواهد گرفت. امتیاز سیستم جامع رتبه بندی متقاضیان اکسپرس انتری در مجموع هفت پذیرشی که سال گذشته به وسیله راستا مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا برگزار گردیدند تا 301 هم رسید. استان آلبرتا اعلام کرده است که به محض اینکه حد نصاب سال 2019 اعلام گردد، اطلاعات تکمیلی در مورد پذیرش های آینده اکسپرس انتری را فراهم خواهد کرد.

آنتاریو

استان انتاریو سه راستا مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری دارد که از آنمیان، راستا مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی تا اینجای سال 2019 بیشترین تعدادمتقاضیان را دعوت کرده است. این راستا مهاجرتی در اولین پذیرش خود که در 14 ژانویهسال جاری برگزار گردید، برای 1493 متقاضی اکسپرس انتری که امتیازهای سیستم جامع رتبهبندی آنها بین 439 تا 448 بود اعلانیه تمایل (NOI)صادر نمود.

جست و جوهای راستا مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی به متقاضیان دستهی کارگر ماهر فدرال و دسته تجربه کانادایی واجد شرایط و معیارهای استانی و فدرالمحدود می گردد. گرچه داشتن پیشنهاد شغل یا تسلط بر زبان فرانسوی از جمله شرایط وپیش احتیاجها نیست، اما استان انتاریو هر از گاهی به وسیله راستا مهاجرتی اولویت هایسرمایه انسانی در پی آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری واجد این دو شرط گشته است.در این جست و جوها، حد اقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندی به 350 تنزل یافت؛همانگونه که در پذیرش متقاضیان دارای پیشنهاد شغل در تاریخ 9 آگوست این چنین بود.

راستا مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی در گذشته جست و جوهایی را براییافتن متقاضیان شاغل در بخش فناوری اطلاعات و دارای سابقه در این دسته از مشاغل انجام داده است. استان انتاریو دو راستامهاجرتی دیگر هم دارد - راستا مهاجرتی کارگر ماهر فرانسوی زبان و راستا مهاجرتیشاغلان در مشتاغل فنی دارای مهارت - این دو راستا مهاجرتی هم سال جاری فعال بوده اندومجموعا تا کنون 560 اعلانیه تمایل صادر کرده اند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53292

به "در صف انتظار اکسپرس انتری هستید؟ این مسیرهای مهاجرتی در پی شما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صف انتظار اکسپرس انتری هستید؟ این مسیرهای مهاجرتی در پی شما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید