در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛ اجرای طرح گفتگوی بین نسلی در 40 هزار کلاس، برگزاری نشست های دانش آموزان دهه هشتادی

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح گفت وگوی بین نسلی در 40 هزار کلاس درس اطلاع داد.

در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛ اجرای طرح گفتگوی بین نسلی در 40 هزار کلاس، برگزاری نشست های دانش آموزان دهه هشتادی

فرحناز مینایی پور مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار ، درباره توجه به برنامه ریزی در موضوع آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان دختر و به ویژه دانش آموزانی که در سن بلوغ قرار دارند، اظهار کرد: این موضوع وظیفه دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی است اما از آنجا که جامعه هدف ما دانش آموزان دختران را هم پوشش می دهد، دفتر امور زنان اقدام به برگزاری سلسله نشست های دختران دهه هشتاد چالش های و فرصت ها به منظور شناسایی احتیاج ها و آسیب های آنها نموده است.

وی ادامه داد: این نشست ها همراه با دعوت جمعی از صاحبنظران، اندیشمندان و دست اندرکاران حوزه تعلیم وتربیت بوده است همچنین با تشکیل کارگروه های استانی با مسئولیت مشاوران امور زنان در استان ها مبادرت به آنالیز میدانی و مطالعه مسائل مبتلابه دختران در سراسر کشور نیز شده است.

اجرای طرح گفت وگوی بین نسلی در چهارلایه

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش همچنین به اجرای طرح گفت وگوی بین نسلی برای دانش آموزان اشاره و اعلام کرد: اکنون این طرح برای دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می گردد و در اجرای آن 32 هزار کلاس در دوره متوسطه اول هدفگذاری شده اند ولی گزارش ها حاکی از آن است که اجرای این طرح در شرایط فعلی در 40 هزار کلاس درس در مدارس سراسر کشور اجرا می گردد.

مینایی پور با اشاره به اینکه این طرح در چهار لایه اجرایی شده است، گفت: گفت وگوی دانش آموز با همسالان، دانش آموز با اولیاء، دانش آموز با مسئولان مدرسه و دانش آموز با مسئولان محلی در اجرای طرح مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در ادامه تصمیم بر این است ضمن افزایش پوشش این طرح، مدرسان استانی تربیت و دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان، اولیا و دست اندرکاران به شکل مجازی برای آشنایی هرچه بیشتر با روش ها، مهارت ها، نگرش ها و توان افزایی در سال تحصیلی آینده برگزار می گردد همچنین با بهره گیری از فناوری های نوین مانند پادکس ها، انیمیشن ها و غیره شکل صحیح مصاحبه آموزش داده گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7711

به "در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛ اجرای طرح گفتگوی بین نسلی در 40 هزار کلاس، برگزاری نشست های دانش آموزان دهه هشتادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛ اجرای طرح گفتگوی بین نسلی در 40 هزار کلاس، برگزاری نشست های دانش آموزان دهه هشتادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید