دست بکشید از انکار نابودی زمین

به گزارش بلاگ پو، بیش از 70 هزار نفر در پایتخت بلژیک در اعتراض به سهل انگاری سیاستمداران نسبت به بحران تغییرات اقلیمی تظاهرات کردند.

دست بکشید از انکار نابودی زمین

به گزارش ایسنا، دست کم 70 هزار نفر در بروکسل، پایتخت بلژیک دست به تظاهرات زدند و از سیاستمداران درخواست کردند به تعهدات خود در خصوص مقابله با تغییرات اقلیمی پایبند باشند.

معترضان با حضور در خیابان های پایتخت بلژیک به سمت ساختمان مجلس اروپا حرکت نموده و با سر دادن شعارهایی همچون از انکار نابودی زمین دست بکشید، پیغام خود را در خصوص بحران تغییرات اقلیمی به مقامات اروپایی منتقل کردند.

بنابر گزارش یورونیوز، دسامبر گذشته نیز تظاهرات مشابهی در بروکسل شکل گرفت و معترضان خواهان آن بودند که از گرم شدن بیش از 1.5 درجه سانتی گرادی دما که در راستای اهداف توافق آب و هوایی پاریس در سال 2015 است، جلوگیری گردد.

آنها همچنین درخواست کردند که سیاست های موثرتر و کارآمدتری در جهت توسعه انرژی های تجدیدپذیر، ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری و هوای پاک اجرا گردد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4268

به "دست بکشید از انکار نابودی زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست بکشید از انکار نابودی زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید