دفاع ام باپه از عملکرد PSG در فصل جاری

به گزارش بلاگ پو، مهاجم پاری سن ژرمن از عملکرد بسیار خوب تیمش در فصل جاری لیگ فرانسه سخن به میان آورد و تاکید نمود که صدرنشینی آن ها تصادفی نیست.

دفاع ام باپه از عملکرد PSG در فصل جاری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از PSG TV، پاری سن ژرمن در نیم فصل نخست رقابت های لیگ فرانسه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست با اقتدار قهرمان گردد. این درحالی است که انتقادهای زیادی از تیم پوچتینو می گردد.

کیلیان ام باپه به دفاع از عملکرد تیمش پرداخت و گفت: پیروزی های ما تصادفی به دست نیامده است. کسی به ما یاری ننموده است و این نتایج با کوشش زیاد به دست آمده است. ما با شجاعت بازی می کنیم و تیم شخصیت لازم را برای قهرمانی را دارد.

او ادامه داد: در فصل جاری لیگ فرانسه قدرت دیوانه کننده ای وجود دارد. همه تیم ها آماده هستند و با نهایت توان به میدان می آیند. لیگ فرانسه در قدرت بدنی و تاکتیکی شهره است.

ام باپه درباره رویارویی با موناکو گفت: بازی استثنایی خواهد شد. من مدت ها برای موناکو بازی نموده ام و هنوز هم رابطه خوبی با بازیکنان و مسئولان این تیم دارم. عشق به موناکو در خون من جریان دارد اما وقتی در پاری سن ژرمن بازی می کنی باید احساسات را کنار گذاشت.

پاری سن ژرمن با 42 امتیاز در صدر جدول رد بندی واقع شده است این درحالی است که موناکو با 26 امتیاز در رده هفتم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58490

به "دفاع ام باپه از عملکرد PSG در فصل جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع ام باپه از عملکرد PSG در فصل جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید